Un repartidor de Burger King al·lucina amb la petició desagradable d'un client
El sindicat de la Confederació General del Treball (CGT) ha denunciat el cas a les xarxes socials, que s'han revolucionat després del que ha passat
Les anècdotes relacionades amb repartidors de comandes a domicili s'han convertit en carnassa per a les xarxes socials. Anècdotes divertides, situacions surrealistes i fins i tot escenes indignants són alguns dels escenaris amb què ens podem topar. Aquest darrer cas és el que ha experimentat un treballador del Burger King quan ha rebut la comanda d'un client de la famosa empresa.
A les diferents plataformes de menjar a domicili, s'habilita un apartat perquè els clients puguin fer observacions amb relació a la comanda. S'acostumen a donar indicacions de com ha de ser el lliurament o escriure peticions per treure ingredients del menjar. Tot i això, el repartidor en qüestió va rebre una indignant ordre que ha arribat fins i tot als sindicats del sector.
Una petició indignant
El sindicat de la Confederació General del Treball (CGT), ha publicat a través del seu compte de X @cgt_delivery la comanda de la discòrdia. “Exigències d'un client. Els repartidors hem de topar-nos cada dia amb elements com aquest”, denuncien a la publicació.
Al tuit, es pot apreciar que el client havia demanat diferents productes de la cadena per un cost d'11,95 €. Al mateix full, es llegeix la polèmica observació que ha suscitat centenars de crítiques. “Després de portar el menjar, baixar la bossa d'escombraries que hi ha a la porta i no pujar per l'ascensor, que només és per als veïns”.
Allau de crítiques
Després de la denúncia del sindicat, la publicació s'ha fet molt viral i ha provocat una allau de crítiques. El tuit suma més d'1 milió d'impressions a l'hora d'escriure aquestes línies, a més de 5.000 m'agrada i 1.000 comentaris. La majoria, mostrant-se molt crítics i amb ànsies de venjança sobre el desvergonyit client.
“Jo pujo a l'ascensor, li dono el menjar. Tot seguit procedeixo a escampar la bossa d'escombraries pel replà i l'ascensor, i me'n vaig”.
“Davant el vici de demanar, la virtut de no donar”.
“Tractar així la persona que et porta el menjar, no és de ser gaire intel·ligent”.
“Espero que pugeu per l'ascensor i escampeu les escombraries per l'edifici”.
“Gent menyspreable sempre n'hi haurà i es pot fer poc o res. Però el pitjor és que Burger King accepti aquest tipus de comandes i no protegeixi els seus treballadors i aquí sí que es pot fer més”.
Més notícies: