SEGUEIX TOTA L'ACTUALITAT DEL MÓN DE LA TELEVISIÓ

Totes les notícies del que passa a la petita pantalla. Segueix l'actualitat del medi i descobreix totes les novetats dels teus canals favorits de televisió. Programes, sèries, fitxatges, exclusives, estrenes i un resum del que no us podeu perdre dels programes de televisió més seguits del país d'Antena 3, Telecinco, La 1, laSexta, Quatre, Netflix, Prime Video, Movistar Plus+. .

Blanca Romero amb cabell fosc recollit i anells daurats està parlant a Next Level Xef amb prestatges i estris de cuina de fons.
Captura de Santi Acosta i Beatriz Archidona com a presentadors de De Divendres
Jesús Calleja de cabell canós i jersei blau observa un coet en un museu aeroespacial a Calleja en el espacio.
Dos homes en un programa de televisió, Miguel Lago amb vestit i corbata floral a Y ahora Sonsoles i Risto Mejide amb camisa blava i ulleres a Tot és Mentida.
Mateu Xaló amb vestimenta d'època apareix en primer pla amb un gest seriós mentre el logotip de "Valle Salvaje" i un emoji sorprès se superposen a la imatge.
Ana Rosa Quintana presentant TardeAR a Telecinco aquest divendres 6 d'octubre
Arturo Sancho amb bigoti apareix en primer pla, mentre que al fons es veu un grup de persones vestides d'època, amb el títol “La Promesa” i un logotip.
Lola Marceli amb expressió seriosa i cabells curts arrissats porta una brusa clara i està davant d'un fons desenfocat amb el text "La Moderna".
En Pedro Alonso sosté una claqueta davant d'un fons amb lletres grans que diuen "BERLIN".
Marta Belmonte amb cabell arrissat i expressió seriosa està dreta, amb el text "Sueños de Libertad" al seu costat.
Alejandra Rubio amb una trena i maquillatge elegant apareix a Vamos a ver, amb un requadre que mostra Jeimy Báez a la casa de GH DÚO.
Quatre persones en un collage, Roberto Santamaría i Javier Llano a la part superior i Jaime Acero i Claudia Orellana a la part inferior, cadascun en diferents entorns.
Ana Obregón i Nia Correia somrients posen en un collage, una amb cabell ros i l'altra amb cabell fosc.
Ana Rosa Quintana i Sonsoles Ónega en un programa de televisió, una porta un jersei rosa i l'altra un vestit blau.
Susana Saborit amb cabell llarg i ondulat porta una armilla grisa sobre una samarreta blanca mentre està asseguda en una cadira en un ambient interior.
Joaquín Prat i Ana Terradillos en un estudi de televisió, una a l'esquerra amb suèter blau i una altra a la dreta amb brusa lila, totes dues amb micròfons.