Audiències ahir: 'La Ruleta' de Jorge Fernández dona un ensurt a Roberto Leal
Les audiències ahir van demostrar que els presentadors competeixen per una dada a Antena 3
Les audiències ahir van deixar de manifest, una vegada més, que Antena 3 va ser la cadena capdavantera del dia. Ho va aconseguir obtenint un 14,2 %, davant el 10,3 % de La 1 i el 7,9 % de Telecinco.
Tot i que les audiències van demostrar alguna cosa més. Sí, que dins de l'esmentada triomfadora hi ha dos programes que estan competint per ser-ne el vaixell insígnia. Fins ara ho és Pasapalabra, encara que La Ruleta ahir li va donar un gran ensurt.
Les audiències ahir van evidenciar que la rivalitat cada cop és més clara
Les audiències ahir van tornar a deixar clar que la cadena principal d'Atresmedia està vivint el seu millor moment. I és que la seva rival més directa, la també privada Telecinco, no aconsegueix fer-li ombra.
Les seves bones dades són fruit, entre altres coses, que el públic ha caigut rendit als encants de diversos programes de la cadena de “la tele oberta”. En concret, al concurs Pasapalabra, que presenta Roberto a les tardes de dilluns a divendres. Un espai que cada dia és el triomfador indiscutible de la seva franja horària.
N'és una bona mostra que ahir va aconseguir un 19,2 % de quota i 2 260 000 espectadors. Encara més, va aconseguir que el minut d'or del dia fos seu. Va passar a les 21:04, quan va arribar a assolir el 27,6 % i 3 601 130 televidents.
Per tant, segons les audiències, va ser el programa amb millor quota de pantalla de dimecres i, en conseqüència, el millor de la seva cadena respecte a aquesta dada. Això sí, potser ho serà per poc temps, un cop hem vist el que va passar.
Les audiències han demostrat que ahir un altre espai de la cadena, que també triomfa dia rere dia, va estar a punt de robar-li aquesta posició. I no va ser cap altre que el concurs La Ruleta de la Suerte, que Jorge condueix totes les jornades al migdia. En efecte, va triomfar a la seva franja, aconseguint un 19,1 % de quota i reunint 1 542 000 seguidors.
D'aquesta manera, per només 0,1 punts, el programa de Jorge no va igualar Pasapalabra, però és clar que li trepitja els talons. Un resultat que ha de preocupar Roberto, com també el fet que Reacción en cadena, el seu competidor directe a Telecinco, va retallant distàncies. Vaja, que, si vol continuar sent el rival imbatible, s'haurà de posar les piles.
Les audiències ahir van donar més dades interessants
Les audiències ahir, a més d'evidenciar els triomfs constants dels formats esmentats, van oferir un altre resultat molt positiu per a Atresmedia. Ens estem referint que la seva principal cadena també va ser la vencedora de l'horari de màxima audiència.
Ho va aconseguir, primer, amb El Hormiguero, que va assolir el 17,2 % amb la visita de David Gandy. I, segon, amb el nou capítol de la sèrie Cristo y Rey, que va sumar un 12,7 %.
A més a més, les audiències també van donar resultats òptims sobre les tardes per al mateix mitjà de comunicació.
Y ahora Sonsoles, presentat per Sonsoles Ónega, va obtenir un 12,1 % de quota de pantalla i va reunir davant del televisor 1 105 000 espectadors. Mentrestant, la seva rival més directa, que és Ana Rosa Quintana, va haver de conformar-se amb un escarit 7,1 % amb el seu format TardeAR. Una dada per a Mediaset realment dolenta i que evidencia que aquella que va ser la reina dels matins no troba la manera de triomfar en aquest nou horari.
Per si no n'hi hagués prou, el duel matinal entre Espejo Público i Vamos a ver també es va saldar amb la victòria del primer, el d'Atresmedia. Sí, perquè va tenir un 13,7 % davant el baix 9,1 % de Mediaset.
Més notícies: