Español
Català
English
David Rabadà i Vives
Opinió
El seu fill díscol?
Quan ens trobem amb un pertorbador, és imprescindible actuar ràpidament perquè la situació no empitjori
Opinió
Creu de Sant Jordi, mèrits o política?
La Creu de Sant Jordi a Eudald Carbonell: controvèrsia entre mèrits científics i errors notoris
Opinió
Contes per a díscols
El càstig a l'aula pot reforçar la disrupció si només alimenta la necessitat d'atenció en lloc de corregir la conducta
Opinió
Drogues per l'aula
La prevenció d'addiccions: com l'entorn, la genètica i l'educació primerenca poden evitar futurs problemes greus
Opinió
Sima de los Huesos sense funerals
Enterraments o casualitat? Les teories sobre les restes humanes de la Sima de los Huesos a Atapuerca continuen en debat
Opinió
Alumnes patidors, alumnes perdedors
Si donem per fet que els defectes són en realitat malalties, mai podrem exigir a ningú que intenti millorar
Opinió
Alumnes clínicament limitats
El gran debat sobre els plans individualitzats: milloren l'educació o perpetuen el fracàs escolar a Espanya?
Opinió
Anorèxia a les aules
Si bé pot resultar sorprenent, l'escolar que pateix problemes d'aquesta mena no acostuma a fracassar en els seus estudis
Opinió
Diagnosticar la hiperactivitat
Si no eduquem en l'espera, la calma i l'autocontrol, els nens mai aprendran a guanyar-se les seves coses
Opinió
Hiperactivitat, innata o adquirida?
El TDAH pot tenir una predisposició genètica, però una educació que promogui l'autocontrol pot evitar despertar-lo
<<
<
>