Español
Català
English
David Rabadà i Vives
Opinió
L'estafa d'Escola Nova 21
Escola Nova 21 i l'educació competencial a Catalunya: realment milloren els resultats acadèmics?
Opinió
Cursos per neutralitzar els díscols
Regalar felicitat a classe? La formació docent es converteix en una farsa mentre els conflictes augmenten
Opinió
Qui va fer humans els neandertals?
La humanització dels neandertals: entre evidència científica, interpretacions culturals i projeccions ideològiques
Opinió
Per què cal conèixer els alumnes?
Si educar pot resultar-nos un procés molt lent, si no existeix confiança es pot convertir en una eternitat
Opinió
El seu fill díscol?
Quan ens trobem amb un pertorbador, és imprescindible actuar ràpidament perquè la situació no empitjori
Opinió
Creu de Sant Jordi, mèrits o política?
La Creu de Sant Jordi a Eudald Carbonell: controvèrsia entre mèrits científics i errors notoris
Opinió
Contes per a díscols
El càstig a l'aula pot reforçar la disrupció si només alimenta la necessitat d'atenció en lloc de corregir la conducta
Opinió
Drogues per l'aula
La prevenció d'addiccions: com l'entorn, la genètica i l'educació primerenca poden evitar futurs problemes greus
Opinió
Sima de los Huesos sense funerals
Enterraments o casualitat? Les teories sobre les restes humanes de la Sima de los Huesos a Atapuerca continuen en debat
Opinió
Alumnes patidors, alumnes perdedors
Si donem per fet que els defectes són en realitat malalties, mai podrem exigir a ningú que intenti millorar
<<
<
>