Español
Català
English
David Rabadà i Vives
Opinió
Alumnes clínicament limitats
El gran debat sobre els plans individualitzats: milloren l'educació o perpetuen el fracàs escolar a Espanya?
Opinió
Anorèxia a les aules
Si bé pot resultar sorprenent, l'escolar que pateix problemes d'aquesta mena no acostuma a fracassar en els seus estudis
Opinió
Diagnosticar la hiperactivitat
Si no eduquem en l'espera, la calma i l'autocontrol, els nens mai aprendran a guanyar-se les seves coses
Opinió
Hiperactivitat, innata o adquirida?
El TDAH pot tenir una predisposició genètica, però una educació que promogui l'autocontrol pot evitar despertar-lo
Opinió
Hiperactivitat, causes i solucions
Per reconduir una hiperactivitat cal evitar males praxis, potenciant les seves contràries i diagnosticant el problema
Opinió
Coneixements o educació emocional
Ara ens podem preguntar què ensenyem als nostres alumnes?, més habilitats que coneixements?
Opinió
Pantalles o cal·ligrafia
Quan es parla de com ensenyar a l'aula alguns asseguren que les classes amb un ordinador per alumne són el futur
Opinió
La indefensió del llibre de text davant universitats sense universalitat
El dogma del pedagogisme digital fa retrocedir en gran mesura els llibres de text
Opinió
La lectura excelsa, ensenyament destre
Avui dia la importància en la lectura segueix sent crucial per viure a la nostra societat plena de manuals
Opinió
Tipus d'exàmens
L'objectiu de tot control és descobrir el que realment sap l'escolar i no intentar suspendre'l
<<
<
1
2
3
4
5
>