Español
Català
English
David Rabadà i Vives
Opinió
Hiperactivitat, causes i solucions
Per reconduir una hiperactivitat cal evitar males praxis, potenciant les seves contràries i diagnosticant el problema
Opinió
Coneixements o educació emocional
Ara ens podem preguntar què ensenyem als nostres alumnes?, més habilitats que coneixements?
Opinió
Pantalles o cal·ligrafia
Quan es parla de com ensenyar a l'aula alguns asseguren que les classes amb un ordinador per alumne són el futur
Opinió
La indefensió del llibre de text davant universitats sense universalitat
El dogma del pedagogisme digital fa retrocedir en gran mesura els llibres de text
Opinió
La lectura excelsa, ensenyament destre
Avui dia la importància en la lectura segueix sent crucial per viure a la nostra societat plena de manuals
Opinió
Tipus d'exàmens
L'objectiu de tot control és descobrir el que realment sap l'escolar i no intentar suspendre'l
Opinió
Avaluar per competències o per incompetències
Però la pregunta és, què vol dir ara avaluar per competències? Doncs no hi ha una definició única de competències
Opinió
Millorar la lectura entre els adolescents
Aquells alumnes que escriuen correctament solen assolir bones notes en saber expressar els seus coneixements
Opinió
Aprendre anglès i avaluació dels alumnes
A Estònia i Finlàndia els docents de primària són autèntics experts a potenciar la comprensió lectora
Opinió
Vacances escolars i la manca de científics
Per millorar els resultats educatius el repòs es fa necessari, i aquí el descans nadalenc és un gran regal
<<
<
>