Español
Català
English
David Rabadà i Vives
Opinió
La democràcia a l’aula
La tarima no és un símbol de supèrbia, sinó una eina democràtica i eficaç que millora l'ensenyament i el control del grup
Opinió
La memòria a l'aula
L'esforç, la memòria i la disciplina són clau per al profund aprenentatge i la formació d'un pensament crític i creatiu
Opinió
Experts educatius fal·laços
Si es premia la calculadora per potenciar el càlcul mental, alguna cosa falla en la nostra educació i memòria
Opinió
Atapuerca i la propietat dels seus exemplars
Si bé la llei considera les troballes arqueològiques com a béns de domini públic, no sempre s'hi pot accedir
Opinió
La síntesi i la relació en educació
Aprendre a pensar amb lògica i esforç és la base per construir ments lliures i preparades per decidir bé
Opinió
Un dinosaure anomenat esforç
El dilema de la pedagogia teòrica: és la llibertat de l'alumne sense esforç la clau per a l'èxit educatiu?
Opinió
La falsa ciència de la pedagogia davant del bon pedagog
L'educació, per si mateixa, no és una disciplina científica, sinó una suma de mètodes que aprenem per ensenyar
Opinió
Antecessor, l'africà
La idea que l''Homo antecessor' era l'avantpassat dels 'sapiens' va complicar molt l'evolució humana als llibres
Opinió
L'escola sense deures
El gran debat sobre els deures escolars: és l'eliminació la solució al fracàs acadèmic o un pas enrere?
Opinió
Competències incompetents?
L'educació per competències semblava ser la solució a tots els problemes, però la realitat és molt diferent
<<
<
>