Español
Català
English
David Rabadà i Vives
Opinió
La falsa ciència de la pedagogia davant del bon pedagog
L'educació, per si mateixa, no és una disciplina científica, sinó una suma de mètodes que aprenem per ensenyar
Opinió
Antecessor, l'africà
La idea que l''Homo antecessor' era l'avantpassat dels 'sapiens' va complicar molt l'evolució humana als llibres
Opinió
L'escola sense deures
El gran debat sobre els deures escolars: és l'eliminació la solució al fracàs acadèmic o un pas enrere?
Opinió
Competències incompetents?
L'educació per competències semblava ser la solució a tots els problemes, però la realitat és molt diferent
Opinió
L'estafa d'Escola Nova 21
Escola Nova 21 i l'educació competencial a Catalunya: realment milloren els resultats acadèmics?
Opinió
Cursos per neutralitzar els díscols
Regalar felicitat a classe? La formació docent es converteix en una farsa mentre els conflictes augmenten
Opinió
Qui va fer humans els neandertals?
La humanització dels neandertals: entre evidència científica, interpretacions culturals i projeccions ideològiques
Opinió
Per què cal conèixer els alumnes?
Si educar pot resultar-nos un procés molt lent, si no existeix confiança es pot convertir en una eternitat
Opinió
El seu fill díscol?
Quan ens trobem amb un pertorbador, és imprescindible actuar ràpidament perquè la situació no empitjori
Opinió
Creu de Sant Jordi, mèrits o política?
La Creu de Sant Jordi a Eudald Carbonell: controvèrsia entre mèrits científics i errors notoris
<<
<
>