Laura Cuevas expulsada de 'Supervivientes'
REALITY

L'audiència no compra Laura Cuevas i la castiga amb l'expulsió a Supervivientes

Carmen Alcayde, Laura Cuevas i Álex Adrover es jugaven l'expulsió de 'Supervivientes' amb un resultat clar

Una setmana més, 'Supervivientes' torna a viure una tensa expulsió. Gairebé mes i mig després de l'inici de la seva aventura a Hondures, Álex Adrover, Carmen Alcayde i Laura Cuevas s'enfronten al veredicte del públic, que decidirà qui ha de ser el sisè expulsat d'aquesta edició. Un duel a tres bandes que ha enfrontat dues de les protagonistes de les últimes setmanes de reality.

Recordem que la setmana començava amb Montoya a la llista de nominats. No obstant això, el sevillà es convertia en el salvat del dimarts en ser el més votat per l'audiència. Això deixava en la palestra el seu gran suport, Carmen Alcayde, juntament amb Álex Adrover i Laura, qui va protagonitzar una dura ruptura amb el seu marit en directe.

Una nominació que s'ha quedat en un duel femení després de la cerimònia de salvació que s'ha celebrat a l'inici de la gala. L'audiència ha recompensat el concurs de l'actor, que fins ara ha mantingut un perfil baix com a concursant. Així, l'expulsió es decidirà entre dues de les poques concursants femenines que encara queden en peu.

Tens duel d'expulsió

Moments abans de conèixer el resultat de l'expulsió, Carmen Alcayde s'ha ensorrat després de veure uns vídeos de la mala convivència amb Pelayo Díaz i Damián Quintero. "Digue'm ja si me'n vaig a casa i em quedo tranquil·la, no estic forta per a això", aclarava la periodista.

No és l'única nominada que ha tingut alts i baixos al llarg de la setmana. Després de la monumental baralla amb el seu marit, Laura Cuevas també estava decidida a marxar de 'Supervivientes'. "Jo vull anar-me'n ja a casa meva", ha arribat a declarar en més d'una ocasió. No obstant això, l'ex habitant de Cantora ha començat la gala molt més animada i demanant el vot per quedar-se.

No obstant això, sembla que l'audiència no ha fet cas de les seves súpliques i ha castigat la gaditana amb l'expulsió. Després de un intens pas per Hondures, l'ex del Clan Pantoja es queda fora de 'Supervivientes' i posa rumb a Espanya.

Montoya i Carmen Alcayde celebren la seva salvació a 'Supervivientes'
Montoya i Carmen Alcayde celebren la salvació de la periodista | Mediaset

"Estic molt agraïda per l'oportunitat, moltes gràcies a l'equip i encantada de conèixer-vos a tots", es despedía la concursant. Tot i que el seu concurs ha estat marcat per la polèmica, l'expulsada es despedeix del concurs de millor humor que mai. Bromejant amb Jorge Javier Vázquez i dedicant-li un efusiu adeu a Montoya i Carmen Alcayde, la seva aventura a 'Supervivientes' ha arribat a la seva fi.

➡️ Reality

Més notícies: