Telecinco canvia d'idea amb ‘Supervivientes’ i pren una decisió inesperada
Telecinco decideix canviar l'emissió de ‘Supervivientes’ davant del fracàs d'audiències de ‘Factor X’
Telecinco no acaba de remuntar, i és que la seva gran aposta de la temporada, Factor X, ha fracassat en audiències de la pitjor manera.
Tant és així, que fins i tot pensen jugar-se-la amb Supervivientes, cosa que pot acabar passant factura al seu reality per excel·lència. Fins ara, Supervivientes: Tierra de Nadie s'emetia dimarts, però des de la cadena han canviat d'opinió.
El programa musical presentat per Ion Aramendi veia la llum el passat 17 d'abril. Tot i això, aquell mateix dia s'havien de batre en un duel directe amb Antena 3 i l'estrena d'El 1%. Així, Arturo Valls arrasava amb un 15,5% de quota de pantalla, una dada que es traduïa en més d'un milió i mig d'espectadors.
Tot i això, en el cas de Factor X amb prou feines aconseguien un 8,3% de quota de pantalla. Una més que notable diferència que ha portat Telecinco a prendre mesures serioses sobre això.
I és que des de la cadena intentaran salvar el format sigui com sigui, arribant a arriscar fins i tot el seu filó d'or:Supervivientes. Així, decidien avançar les audicions de Factor X a dimarts, després de l'última hora de Supervivientes.
Aquesta és la manera que han trobat de protegir-se contra Antena 3 després que els dupliquessin en audiència. A més, també cal destacar que compten amb un altre fort rival a La 1 amb MasterChef, l'emissió del qual també té lloc els dimecres.
Telecinco se la juga amb Supervivientes en el pitjor moment
Serà la gala de Supervivientes: Tierra de Nadie la que haurà de competir a partir d'ara contra aquests dos formats. Telecinco sap que el reality és una de les seves grans cartes i no li importa haver d'arriscar-la en un duel d'audiències complicat.
Mentre que, d'altra banda, també cal destacar que juguen així amb la confiança dels espectadors, als quals poden arribar a cansar amb l'emissió de dues gales seguides. Dos programes, un dimecres i un altre dijous, suposen una saturació de contingut i pot esgotar fins i tot al públic més fidel.
Això, sense comptar que les altres apostes de Telecinco tampoc no han acabat de quallar. Parlem de Mental Masters o Adivina qué hago.
Tot i que el programa de Carlos Sobera s'estrenava amb un 11,5% de quota de pantalla, la seva audiència ha anat caient progressivament fins a un 7,7% de share.
Mentre que Adivina qué hago arribava dissabte a la nit després de donar-li el relleu a Bailando con las estrellas, que va tenir una acollida moderada. I és que ho tenia molt difícil per poder fer front a La Voz Kids, que s'alçava amb un 14,5% de quota de pantalla a Antena 3.
Més notícies: