Muntatge de fotos del tiktoker @Sasha. Viaja i un frame d'un carrer del nostre país on esmenta les coses que més rares li semblen d'Espanya
MOLT +

Un argentí la fa grossa amb les 5 coses més estranyes que ha vist d'Espanya

Sasha Crivelli és un creador de contingut que fa un any que viu al nostre país i encara al·lucina amb segons quines coses d'Espanya

Conèixer l'idioma és un punt fonamental a l'hora d'emprendre una nova aventura en un país estranger. Aquest és el cas de Sasha Crivelli, un argentí que fa un any que viu a Espanya i que s'ha convertit en un popular 'tiktoker'. A través del seu compte @sasha.viaja, explica les coses que més l'han sorprès del nostre país durant aquest període.

Tot i no tenir el hàndicap de l'idioma, hi ha hagut molts altres xocs culturals. L'estil de vida, el menjar, el caràcter de la gent, el temps, el trànsit... no són poques les diferències que ha detectat respecte a la seva Argentina natal.

Les 5 coses més estranyes

El primer que Crivelli destaca al vídeo és l'absència de 'pick-ups' a la carretera. Es tracta d'aquest tipus de camionetes amb una plataforma oberta a la part del darrere coneguda com la caixa de càrrega i que està separada de la cabina de passatgers. Una curiositat d'allò més peculiar.

Muntatge de fotos del tiktoker @Sasha. Viaja i un frame d'un carrer del nostre país on esmenta les coses que més rares li semblen d'Espanya

La facilitat per beure o prendre alguna cosa és un altre aspecte que sorprèn el protagonista. “A Argentina és molt difícil trobar algú esmorzant una cerveseta, però aquí és molt normal”, assegura segons la seva experiència. Afegeix que, a qualsevol bar, és habitual veure algú prenent una cervesa entre les 7 i les 10 del matí.

En tercer lloc, destaca una cosa que és puntual de Màlaga, on ell resideix, encara que ho fa extensible a tot Andalusia. “L'estiu és molt llarg, fa calor tota la primavera, tot l'estiu. Són com set mesos d'estiu”, diu.

A continuació, acusa els espanyols de ser molt gemegosos: “9 de cada 10 es queixen per tot”. Cosa que al·ludeix, segons ell, a un tema cultural. L'última 'raresa' l'atribueix al fet que els supermercats tinguin productes de la seva pròpia marca, com és el cas d'Hacendado amb Mercadona.

Divisió d'opinions

Tot i que el vídeo ha tingut una gran repercussió amb més de 254.000 reproduccions, a més de milers de 'likes', també ha rebut crítiques. Centenars de comentaris han llençat per terra alguns dels punts de l'argentí, fent veure que té una visió distorsionada d'Espanya.

  1. “Sí que hi ha 'pick-ups', menys a les ciutats, però sí que n'hi ha moltes”.
  2. “Si aquí et veus algú amb una cervesa a les 7 del matí, és que encara no se n'ha ficat al llit ??‍♀️?”.
  3. "De 7 a 10 del matí, el 99,9% de la gent no pren cervesa".
  4. “? Quina visió, dec viure en un altre país”.
  5. “El refresc de cua Hacendado no és gens idèntic a la Coca-Cola”.
➡️ Molt +

Més notícies: