Muntatge de David Broncano somrient a La Revuelta a l'esquerra amb Pablo Motos seriós a El Hormiguero a la dreta
AUDIÈNCIES

Audiències: 'La Revuelta' cau al seu segon pitjor resultat contra 'El Hormiguero'

'Supervivientes: Tierra de Nadie' arrasa en audiències en prime time davant l'estrena de 'That's My Jam'

Nova caiguda en audiències per a 'La Revuelta' de David Broncano, que marca el seu segon pitjor resultat històric en quota amb un pobre 8,9% i 1.150.000 a La 1. 'El Hormiguero' de Pablo Motos, per la seva banda,  lidera en audiències com el programa d'entreteniment més vist del dia amb un fantàstic 14,2% i 1.839.000 espectadors des d'Antena 3. Cal destacar que el partit de Champions en què jugava el Barça va afectar les audiències en marcar un 13,4% i 1.666.000, pujant a un 15,3% en la pròrroga.

Just després, l'estrena de 'That's My Jam' amb Arturo Valls tampoc destaca a La 1 amb un 8,9% i 850.000 seguidors. El nou game show destaca en espectadors de 25 a 44 anys (11,2%) i de 45 a 64 anys (11,1%). D'aquesta manera, 'Supervivientes: Tierra de Nadie' lidera en audiències a Telecinco baixant, però amb un fantàstic 18,5% i 1.306.000 seguidors: supera el 30% de quota en els seus minuts finals.

A més, 'Renacer' baixa respecte al dimarts passat fins a un just 9,2% i 838.000 a Antena 3. Per la seva banda, 'Código 10' baixa més d'un punt de quota fins a un bon 5,7% i 398.000 fidels a Cuatro. Finalment, '¿Quien quiere ser millonario?' punxa amb un 3,3% i 295.000 a laSexta.

Un home de cabells canosos i barba està parlant davant d'un fons natural.
Audiències: 'Supervivientes: Tierra de Nadie' arrasa contra 'Renéixer' | Telecinco

'La Familia de la Tele' cau en el seu segon dia

El segon dia de 'La Familia de la Tele' baixa a La 1: marca un 8,7% i 765.000 espectadors de 15:50h a 17h i cau a quarta posició amb un 7,4% i 546.000 seguidors de 18:40h a 20:30h. Per tant, el lideratge en audiències segueix a 'Y ahora Sonsoles', que puja a un bon 11% i 796.000 espectadors. 'El Diario de Jorge' es manté en audiències en obtenir un 11,4% i 798.000, mentre 'Tardear' puja a un 10,2% i 823.000, sent líder del target comercial (13%).

Per la seva banda, 'Malas Lenguas' de Jesús Cintora puja a un estupend 3,7% i 295.000 a La 2. A més, 'Más Vale Tarde' també destaca amb un 7,6% i 543.000 a laSexta: puja a un 9,5% en target comercial.

María Patiño i Isa Pantoja assegudes en un sofà taronja, una amb vestit de colors clars i l'altra amb vestit morat, conversant en un ambient interior a La Família de la Tele.
'La Família de la Tele' cau en el seu segon dia | RTVE

En la sobretaula, 'Sueños de Libertad' lidera com la sèrie més vista del dia amb un estupend 12,9% i 1.131.000 televidents des d'Antena 3. Per la seva banda, 'La Promesa' lidera la seva franja des de La 1 amb un 14,6% i 1.056.000 en el seu primer capítol i 13,6% i 915.000 en el segon des de La 1. Just abans, 'Valle Salvaje' puja en audiències a un 9,3% de share i 746.000 espectadors.

Per la seva banda, 'Pasapalabra' arrasa amb un gran 19,9% i 1.790.000 fidels des d'Antena 3: comença en un 15% i acaba en un 25,8%. A més, 'Aquí la Tierra' segueix per sota del doble dígit amb un 8,7% i 834.000 fidels a La 1.

'El Programa de Ana Rosa' (17,3% i 383.000) lidera amb màxim en audiències,davant el també lideratge de 'Vamos a ver' (16,3% i 511.000). 'Mañaneros' segueix en forma després de la seva reestructuració en marcar un estupend 10,8% i 318.000 espectadors. Per la seva banda, 'Espejo Público' puja en audiències fins a un 14,4% i 354.000, mentre que 'La Ruleta de la Suerte' arrasa amb un 22,8% i 1.605.000 des d'Antena 3.

Ana Rosa Quintana amb cabell castany i maquillatge pronunciat, vestint un vestit blanc i arracades daurades, a El Programa de Ana Rosa.
'El Programa de Ana Rosa' lidera al matí de Telecinco | Mediaset

Antena 3 lidera el dimarts en audiències

Antena 3 lidera en audiències en la jornada del dimarts 6 de maig amb un 13,7% de share. Telecinco aconsegueix la segona posició amb un estupend 11,7%, mentre La 1 es queda en un 9,3% com a tercera. laSexta amb un 6,8% torna a estar un dia més per sobre de Cuatro, que tanca la llista amb un 5,3%.

Aquest dimarts, el 60,4% de la població, el que suposa 28,4 milions de persones, connecta en algun moment amb alguna cadena. El consum és de més de 2,7 hores per persona.

➡️ Audiències

Més notícies: