Muntatge de Miki Núñez seriós i els focs artificials de Barcelona de fons
TELEVISIÓ

Miki Núñez rep males notícies després de les campanades de Cap d'Any

Les audiències de Les Campanades de TV3 cauen en picat, encara que es mantenen líders a Catalunya

La nit de Cap d'Any TV3 es va convertir en la cadena més vista a Catalunya. Tot i això, Miki Núñez, acompanyat aquest any per Laura Escanes, no va aconseguir superar les audiències de l'any anterior.

Aquest any, 1.007.000 espectadors van veure l'entrada de l'any des de la televisió pública catalana (amb un 36,2% de quota). Així i tot, comparat amb l'any anterior, les Campanades van perdre 190.000 espectadors i 6,9 punts. I és que el 2022, Miki Núñez, acompanyat per Mariona Escoda, van assolir un 43,1% de quota de pantalla.

Laura Escanes i Miki Núñez donant les Campanades a TV3 2024

TV3 retalla distàncies amb Cristina Pedroche

Antena 3, amb Cristina Pedroche i Alberto Chicote, no va aconseguir prendre el lideratge a TV3 a Catalunya, tot i que es va mantenir líder a la resta d'Espanya.

L'anomenat “efecte Pedroche” a Las Campanadas, va obtenir un 26,5% d'índex d'audiència i 659.000 espectadors. Aquestes dades d'Antena 3 superen les assolides a Catalunya un any abans, ja que el 2022, Pedroche i Chicote van aconseguir un 23,8% de share.

La 1 amb Ramón García, Ana Mena i Jenni Hermoso, va obtenir posicionar-se tercera a les televisions catalanes, amb 342.000 espectadors i un 13,4% de quota. Tot i això, la cadena nacional va perdre 34.000 espectadors i 1,6 punts.

Muntatge de les Campanades d'Antena 3, Telecinco, RTVE i La Sexta

A la resta d'Espanya es va mantenir aquesta dinàmica. Per tercera vegada consecutiva, Antena 3 es va posicionar líder durant l'última nit de l'any, malgrat quedar per sota de la quota de pantalla assolida el 2021 i el 2022. Així i tot, Cristina Pedroche, el seu vestit, i Alberto Chicote van aconseguir atrapar-ne 5.608. 000 espectadors, amb un 34,4% de share.

La 1, es va mantenir segona a la resta d'Espanya, aconseguint 4.396.000 espectadors i un 27% de quota de pantalla, superant el 26,1% del 2022.

Amb una gran distància, Telecinco es va posicionar amb gran distància, després de La 1 a les pantalles del país. Les Campanades de Telecinco, que van tenir lloc a Sevilla, de la mà de Marta Flich i Jesús Calleja, només van aconseguir atrapar 1.118.000 espectadors i un 6,9%.

La Sexta va aconseguir un 4,8% de share de la mà de Cristina Pardo i Dani Mateo.

➡️ Televisió

Més notícies: