Muntatge de Carles Porta i el logo de Tor
TELEVISIÓ

La bona notícia que ha rebut Carles Porta després del segon capítol de Tor a TV3

El segon capítol del nou true crime de Carles Porta es posiciona com el programa més vist dilluns a la nit

Carles Porta torna a estar d'enhorabona. El periodista i presentador del programa 'Crims', va estrenar la setmana passada la seva nova sèrie, 'Tor'. I és que el seu nou true crime, en què fa més de vint-i-cinc anys que treballa, està sent tot un èxit d'audiències.

Tal com apunten des de 3Cat, 'Tor' ha estat la millor estrena a la plataforma des que aquesta es va posar en marxa a finals d'octubre del 2023. Pel que sembla, el primer episodi de 'Tor', en què s'introdueix la història amb l'assassinat de Sansa, un dels tretze veïns de Tor, acumula més de 312.000 reproduccions. A més, aquest episodi ha registrat més de 150.000 dispositius únics en només una setmana.

Audiències primer capítol de Tor, de Carles Porta

I és que no només en plataformes, la nova sèrie de Carles Porta ha estat un èxit. La setmana passada, l'estrena de Tor va aconseguir ser líder del prime time, retenint 359.000 espectadors i aconseguint un 18% de quota de pantalla. Cosa que s'ha mantingut amb el segon episodi.

'Tor', la nova sèrie de Carles Porta que lidera el prime time

Sens dubte, la nova sèrie de Carles Porta està sent tot un èxit en audiències, encara que, de moment, només s'hagin emès dos capítols. Aquest dilluns, seguint la tònica de la setmana anterior, 'Tor' ha estat el líder absolut del prime time.

Aquest dilluns, 'Tor' va aconseguir un 20,3% de share, reunint més de 387.000 espectadors davant de la pantalla. Tal com apunta Rocco Steinhäuser, la fidelitat dels espectadors que han vist el true crime de Carles Porta és del 69,3%.

A més, assegura que, per edats, els més interessats van ser els més grans de 64 anys, un 24,8%; tot i això, va adquirir un 15,1% de target comercial.

Audiències del 6 de maig

'Tor' va superar ahir la resta de programes de prime time amb què competia. MasterChef va obtenir un 9,6% de quota de pantalla amb 89.000 espectadors; i el debat electoral de La Sexta, que només va aconseguir un 9,1% de share i 165.000 espectadors. Telecinco, per part seva, no aconsegueix remuntar amb Factor X i només va aconseguir un 4,5% de quota de pantalla.

➡️ Televisió

Més notícies: