Muntatge del plató de 'Pasapalabra' al fons, Roberto Leal amb rostre seriós i un gràfic de barres blau amb els logos de les cadenes
TELEVISIÓ

Audiències ahir: Roberto Leal i 'Pasapalabra' es desperten amb una notícia agredolça

Les audiències ahir van avisar Roberto Leal, no es pot relaxar


Les audiències ahir van tornar a deixar-nos bocabadats. I és que van deixar clar que els diferents programes d'èxit no s'han d'acostumar al triomf, han d'estar alerta. Sí, perquè els seus competidors, en alguns casos, estan retallant distàncies.

En concret, aquest advertiment van donar les audiències ahir a Roberto Leal, el conductor de Pasapalabra. Aquest, en veure les dades aconseguides per Reacción en cadena, s'haurà espantat. És clar, perquè encara que el seu concurs continuï sent líder, el seu rival cada cop és més fort.

Les audiències ahir van donar una de freda i una de calenta a Roberto Leal

Les audiències ahir van demostrar, com cada tarda, que Pasapalabra va ser l'opció preferida dels espectadors en aquesta franja horària. Només cal veure que va ser el més vist amb una dada realment bona. Va aconseguir un 19,6 % de quota de pantalla i 2 219 000 espectadors.

D'aquesta manera, va quedar clar que continua sent imbatible i una de les claus de l'èxit d'Antena 3. I això és una cosa que té molt feliços i satisfets la cadena i tot l'equip de Roberto.

No obstant això, aquesta alegria haurà estat agredolça quan hagin vist les audiències que ahir va aconseguir el seu rival més directe: Reacción en cadena, de Telecinco. Aquest concurs de Telecinco, presentat per Ion Aramendi, va haver de conformar-se amb la tercera posició, però va viure una cosa molt positiva.

Sí, va obtenir un 10,9 de quota i 1 212 000 seguidors, que significa que va fer màxim històric. En els seus més de 230 programes fins ara no havia tingut una dada tan bona. Així, el que es demostra és que, a poc a poc, es va guanyant l'afecte i la fidelitat del públic.

Muntatge en primer pla de Roberto Leal amb rostre neutre i Ion Aramendi somrient

Els motius que es vagi consolidant a la graella són diversos. Entre ells, que el programa és entretingut i divertit, i que Ion treu més d'un somriure. Una altra raó és que els concursants imbatibles, els mozos de Arousa, connecten amb els televidents, que tenen curiositat per saber si finalment aconsegueixen emportar-se el premi final.

Ion Aramendi amb Mossos d'Arousa a Reacción en cadena

Sigui com sigui, és veritat que hi ha molta distància encara entre Pasapalabra i Reacción en cadena, a la vista hi és. Tot i que no és menys cert que la proposta de Mediaset està creixent de manera progressiva. Per tant, Antena 3 ha de ser cautelosa i no donar per suposada la victòria constant cada tarda, ha d'estar molt atenta als avanços del seu competidor.

Les audiències ahir, a més, van demostrar que el programa de La 1 Aquí la tierra posseeix igualment espectadors fidels. Tant és així que va ser el segon espai més vist en aquesta franja horària en aconseguir un 11,5 % i 1 351 000 televidents.

Les audiències ahir van oferir més notícies bones a Telecinco

Les audiències ahir no només van alegrar Mediaset amb la dada de Reacción en cadena, sinó també amb altres que van obtenir diferents formats. Entre ells, per exemple, amb Ana Rosa amb TardeAR que, encara que segueix molt lluny del lideratge, va millorar 0,4 punts en una setmana. Va passar del 10 %, concretament es va quedar amb un 10,2 %.

Captura d'Ana Rosa Quintana a 'TardeAR' donant un discurs sobre el càncer de mama

I això no és tot. Última Hora de GH VIP va créixer de manera inesperada 0,8 punts. Per això, va aconseguir arribar fins al 7,7 % i va superar la barrera d'1 000 000 d'espectadors.

Això sí, també van donar alguna mala notícia a Mediaset. Entre elles, que la sèrie Entrevías, que s'emet a l'horari de màxima audiència, no travessa el seu millor moment. Només cal veure que es va haver de conformar amb un escarit 9,6 % de quota de pantalla, davant de la sèrie Hermanos d'Antena 3, que va arribar al 13,1 %.

➡️ Televisió

Més notícies: