Muntatge de fotos d'uns xurros cuinant-se en oli i, al costat, una captura de pantalla d'un tweet de '@SoyCamarero' amb el contingut borrós
MOLT +

La ressenya negativa a una xurreria per no obrir els diumenges que enfureix Twitter

El popular compte de ‘Soy Camarero’ s'ha fet ressò d'aquest comentari i els usuaris de les xarxes socials no han trigat a donar la seva opinió

Les ressenyes són una eina molt útil per als usuaris per saber si comprar un producte, anar a un espectacle o menjar en un restaurant. No obstant això, especialment al món de l'hostaleria, aquests comentaris no tenen una supervisió de qualitat i de veracitat. Cosa que, de vegades, ens porta a llegir una gran quantitat de ximpleries.

El popular usuari de X —abans Twitter— Soy Camarero (@soycamarero) s'encarrega de recopilar les ressenyes més surrealistes i fora lloc.

Amb quina finalitat? Compartir amb la resta d'usuaris la poca vergonya i la poca empatia que alguns clients tenen respecte a aquest sector. Una de les darreres joies que ha compartit ha estat la d'un usuari que es queixa perquè una xurreria tanca els diumenges.

La ressenya

“Vaig preguntar al xurrer si obrien els diumenges, que és el dia de passejar i prendre xocolata amb xurros”, comença l'escrit. Després de rebre la negativa del propietari a favor de la conciliació familiar, el client esclata. “Sense comentaris, si el xurrer ha de conciliar i el bomber, el sanitari, etc. no ho fan, fins aquí hem arribat”, exposava.

Captura de pantalla d'una ressenya negativa a una xurreria que ha pres la decisió de tancar els diumenges
La ressenya | Redes sociales

Com a colofó, el client s'indigna i assegura que no tornarà mai al local: “No trepitjaré mai aquesta xurreria plena de supèrbia”, sentencia.

Per si no n'hi hagués prou, avalua el lloc amb la mínima puntuació possible en tots els apartats. Cosa que pot ser molt negativa per al negoci de cara a futurs clients.

Allau de crítiques

La publicació s'ha omplert de comentaris negatius cap a la ressenya, començant per l'autor del tuit: “Supèrbia, va dir el cassó a la cassola”. A més del to, els usuaris destaquen la comparació sense cap ni peus de la professió de xurrer amb la de metge o bomber.

  • “Necessito d'urgència xurros amb xocolata! La xurreria tancada un diumenge? Moriré de caprichitis”.

  • “Té gràcia que parli de supèrbia una persona que posa al mateix nivell el cuquet dominical de xocolata amb xurros amb apagar un incendi o atendre un infart”.

  • “Aquesta gent que es creu que els autònoms són treballadors seus i han d'estar treballant 24/7”.

  • “Tant de bo no només no trepitgés aquesta xurreria, que no trepitgi cap establiment d'hostaleria”.