Muntatge fotogràfic entre una imatge d'un supermercat Mercadona i una dona amb cara de sorpresa
MOLT +

Una família americana arriba a un Mercadona i no es creu el que troba dins

La visita d'una família nord-americana a un supermercat Mercadona s'ha tornat viral a la xarxa social TikTok

Mercadona és un dels supermercats preferits dels espanyols per fer la compra. I això és degut, entre diverses coses, per la gran varietat de productes que posa a l'abast. Nosaltres ja hi estem acostumats, però què pensen els estrangers sobre el que pots trobar a Mercadona?

Doncs bé, un vídeo que circula a través de la xarxa social TikTok mostra com una família nord-americana se sorprèn en entrar a Mercadona. La veritat és que visitar els supermercats quan es viatja a l'estranger és una manera de conèixer la cultura del país. Per això, la família va decidir visitar un supermercat de Mercadona.

Muntatge de fotos d'un TikTok de 'NoWhereOnEarth' on visiten un supermercat Mercadona i comenten els xocs culturals

Els aspectes de Mercadona que van sorprendre una família nord-americana

Una família nord-americana, coneguda com TheFredetteFamily a TikTok, va decidir visitar un dels supermercats de Mercadona. Un cop allà, van experimentar un “xoc cultural” en veure alguns aspectes que mai abans havien vist. Encara que per a nosaltres és força comú, a la família nord-americana el van sorprendre molt tres aspectes.

Tal com es pot observar al vídeo, el primer que sorprèn la família és que els ous i la llet es venen sense refrigeració, cosa que als Estats Units no és així. Als supermercats d'allà, és molt comú trobar la llet i els ous refrigerats, en canvi, a Espanya, igual que a gran part d'Europa, la llet i els ous es venen a temperatura ambient.

Això és perquè a Espanya utilitzem el mètode de pasteurització UHT, el qual exposa la llet a altes temperatures perquè s'eliminin els bacteris, la qual cosa permet que la llet es mantingui en bon estat diversos mesos, sense necessitat de refrigeració. En canvi, als Estats Units, es fa servir el mètode HTST.

Un altre aspecte que va sorprendre la família va ser poder comprar ampolles d'aigua soltes, sense necessitat de comprar tot el pack. Aquesta flexibilitat és un altre dels aspectes que es diferencia dels supermercats nord-americans, els quals, generalment, obliguen a comprar paquets sencers de productes embotellats.

La visita de The Fredette Family a Mercadona també va estar marcada pel peix. Aquest va ser el moment més curiós de la visita, ja que es van trobar el peix sencer, cosa que no solen veure al seu país. I és que, als supermercats dels Estats Units, és més comú trobar el peix filetejat en lloc de sencer.

No hi ha dubte que el vídeo, que encara circula per les xarxes socials, evidencia la diferència cultural entre tots dos països.

➡️ Supermercats ➡️ Molt +

Més notícies: