Jordi Évole a 'Lo de Évole'
NOTÍCIES

La important novetat de la propera entrega de 'Lo de Évole': tindrà públic

El programa de Jordi Évole introdueix aquesta novetat en la seva propera entrega per una bona causa

'Lo de Évole' tindrà públic per primera vegada. El mític programa d'entrevistes de Jordi Évole comptarà amb una entrega especial a laSexta on obrirà les portes als espectadors, marcant així un gir inèdit en el seu format habitual.

Acostumat a la intimitat de les entrevistes cara a cara, l'espai farà un gir inesperat en incorporar per primera vegada públic en la seva pròxima entrega. I no serà en un plató habitual: el programa es traslladarà a la Cartuja Center CITE de Sevilla, un espai amb capacitat per a 2.000 persones. En aquest format especial, Jordi Évole entrevistarà el còmic i actor Manu Sánchez, una de les cares més reconegudes de Canal Sur.

Serà una única sessió el dilluns 9 de juny, i les entrades costaran 20 euros. Tota la recaptació anirà destinada a la Planta Zero de Càncer Infantil de l'Hospital Universitari Virgen del Rocío. Un projecte que busca humanitzar els tractaments i oferir un entorn més amable tant per als petits pacients com per a les seves famílies.

El show tindrà lloc a les 21:00 de la nit i es podran comprar els tiquets a través de la pàgina de la Cartuja Center. Tot això ho ha anunciat Jordi Évole a través de les seves xarxes socials amb un vídeo humorístic en què fa broma per telèfon amb el sevillà sobre el lloc on fer l'entrevista: "Aprofitem que tu fas molts shows a la Cartuja i l'omplim".

Manu Sánchez amb ulleres rodones i barba parlant en un escenari il·luminat en blau a Somos Música.
La important novetat de la propera entrega de 'Lo de Évole': tindrà públic | Canal Sur

Cal destacar que Manu Sánchez serà l'últim a passar per 'Lo de Évole'. En aquesta temporada, el català va rebre Lolita, Juan y Medio, María León, Gabriel Rufián o María Jesús Montero. I ho farà d'una manera molt especial donant tot el que es recapti a una bona causa.

Recordem que a l'abril de 2023, l'humorista va fer públic que li havien diagnosticat uncàncer testicular. Ho va revelar al programa de Juan y Medio, on va confessar que "no ha estat fàcil prendre la decisió". Malgrat la duresa de la situació, l'humorista va afrontar aquest procés amb el caràcter positiu i l'humor que el defineixen.

El passat mes de novembre, va afrontar una nova etapa en la seva recuperació després de sotmetre's a una complexa operació quirúrgica. Segons van informar Diario de Sevilla i El Correo de Andalucía, Manu Sánchez està "recuperant-se de manera satisfactòria del seu pas per quiròfan, on ha estat durant 13 hores". Això va suposar un moment clau en el seu camí cap a la curació, després d'haver afrontat prèviament un tractament oncològic que el va obligar a apartar-se temporalment de la televisió.

Actualment, el passat abril Manu Sánchez va informar els seus seguidors a través d'un comunicat del seu estat de salut. "Seguim curant-nos, estic curant-me, el camí és llarg i en aquestes estem. Quan hi hagi alguna novetat, seré jo qui us l'expliqui".

➡️ Notícies

Més notícies: