
Audiències: 'Supervivientes: Connexió Hondures' s'acomiada amb màxim després del futbol
El partit del Mundial de Clubs arrasa en audiències a Telecinco contra 'Una nova vida' o 'La Pel·lícula de la Setmana'
'Supervivientes: Conexión Honduras' lidera en audiències en la seva darrera entrega pujant fins a un fantàstic 20,3% i 1.283.000 espectadors a Telecinco. El reality presentat per Sandra Barneda, que va començar a les 23h, supera el 30% en els seus minuts finals. Just abans, el partit del Mundial de Clubs entre el PSG i l'Atlético de Madrid arrasa amb un 22,8% i 2.668.000 fidels: puja a un 28,9% en el públic masculí. S'endú el minut d'or del dia a les 22:36h amb 3.320.000 espectadors i un 26,5% de quota.
Per la seva banda, 'La pel·lícula de la setmana: Al Descubierto' baixa en audiències a un 9,2% i 1.015.000 a La 1. La sèrie turca 'Una nueva vida' es manté en un correcte 10,6% i 956.000 seguidors a Antena 3.
'Cuarto Milenio' iguala el seu màxim anual a Cuatro amb un 7,8%de share i 647.000 televidents: puja al 10,8% en target comercial. La nova entrega de la tercera temporada d''Anatomía de...' amb Mamen Mendizábal torna amb un bon 5,8% i 697.000 a laSexta.

Per la seva banda, 'Fiesta' d'Emma García continua sense funcionar en audiències a Telecinco amb un escàs 8,5% i 744.000. 'La Roca' puja a màxim anual a laSexta amb un bon 5,8% i 508.000 espectadors: comença en un 2,6% i aconsegueix pics per sobre del 9% de quota.
Per la seva banda, 'D Corazón' amb Anne Igartiburu es conforma en audiències amb un fluix 6,7% i 499.000 seguidors a La 1. 'Socialité' aconsegueix un 7,8% i 523.000 seguidors: té pics que freguen el 10% de share.
'La Ruleta de la Suerte' lidera el migdia en audiències amb distància amb un 18,5% i 1.351.000 des d'Antena 3. La primera edició d'Antena 3 Noticias és l'informatiu més vist del dia amb 2.124.000 seguidors juntament amb un 23% de share.
Telecinco lidera el diumenge en audiències
Telecinco lidera en audiències el diumenge 1 de juny amb un 12,9% de share. Antena 3 queda en segona posició amb un 10,1%, mentre que La 1 es conforma amb la tercera posició amb un 8,6%. Per la seva banda, Cuatro amb un 6,9% supera laSexta, que amb un 5,6% es queda en cinquena posició.
Aquest diumenge, el 59% de la població va connectar en algun moment amb alguna cadena, cosa que suposa 27,7M d'espanyols. Hi va haver 2,9 hores (173 minuts) al dia de consum de mitjana per persona.
Més notícies: