
Audiències: la final de la UEFA Nations League triomfa i fa baixar 'Supervivientes'
'Fiesta' cau al mínim d'audiència a la tarda davant de l'oferta esportiva
La derrota d'Espanya davant Portugal a la final de la UEFA Nations League arrasa en audiències amb un estratosfèric 54,1% i 8.024.000 espectadors. A més, la pròrroga puja a un 58,2% de quota i 8.959.000 seguidors. Fa baixar al mínim de temporada a 'Supervivientes: Conexión Honduras', perdent 3,8 punts de quota fins a un bon 14,1% i 1.240.000 espectadors a Telecinco.
La sèrie turca 'Una nova vida' també cau 4,8 punts fins a un pobre 6,4% i 822.000 seguidors a Antena 3. 'Cuarto Milenio' resisteix endarrerint la seva emissió a Cuatro amb un 7,9% de share i 452.000 televidents: puja a un 9,4% en target comercial.
La victòria de Carlos Alcaraz a Roland Garros arrasa en audiències sumant un 22,8% de quota i 2.211.000 espectadors a DMax (11,8% i 1.146.000) i Eurosport (11% i 1.065.000). A més, el partit pel tercer lloc de la UEFA Nations League disputat entre Alemanya i França marca un 8,7% i 842.000 a La 1.

Per la seva banda, 'Fiesta' d'Emma García cau en audiències a Telecinco davant la forta aposta esportiva fins a un 6,9% i 677.000. 'La Roca' marca a laSexta un escuet 4,3% i 408.000 espectadors.
laSexta triomfa al matí amb el Gran Premi d'Aragó de MotoGP amb un 10,1% i 460.000, pujant al 14,5% a la cursa. Per la seva banda, 'D Corazón' amb Anne Igartiburu es conforma en audiències amb un 7,8% i 561.000 seguidors a La 1. 'La Ruleta de la Suerte' lidera el migdia en audiències amb distància amb un 15,1% i 1,1M des d'Antena 3. La primera edició d'Antena 3 Noticias és l'informatiu més vist del dia amb 1,9M seguidors juntament amb un 20,7% de share.
La 1 lidera el diumenge en audiències
La 1 lidera en audiències el diumenge 8 de juny amb un gran 22,1% de share. Antena 3 queda en segona posició amb un 8,2%, mentre que Telecinco es queda a prop a la tercera posició amb un 7,9%. Per la seva banda, Cuatro amb un 5,3% supera laSexta, que amb un 4,6% es queda en cinquena posició.
Aquest diumenge, el 61,4% de la població va connectar en algun moment amb alguna cadena, cosa que suposa 28,8M d'espanyols. Hi va haver 192 minuts (3,2 hores) al dia de consum de mitjana per persona.
Més notícies: