María Patiño amb expressió seriosa apareix en primer pla mentre que en un cercle vermell es mostra a Ivonne Reyes somrient sobre un fons amb logotips.
GENT

María Patiño fa un gir de 180° al serial d'Ivonne Reyes amb la seva última exclusiva

La presentadora de 'Ni que fuéramos' ha insinuat una cosa que suposa un gir sobre què fins ara se sabia d'Ivonne Reyes

María Patiño no ha ocultat la seva indignació després de conèixer l'exclusiva que Ivonne Reyes ha protagonitzat aquesta setmana. La presentadora confirmava en una entrevista que travessa una greu situació econòmica que l'ha conduïda a sol·licitar ajuda mèdica i legal. "El problema d'Ivonne Reyes és el tren de vida que tenia i que ja no el té ni ella ni molta gent", deixava anar visiblement alterada la popular presentadora gallega.

Patiño deixava a la vista la seva indignació davant el testimoni aportat per la veneçolana en una publicació. A més, explicava que Ivonne Reyes no només hauria guanyat diners en el passat a la televisió. Sense entrar en més detalls, la presentadora de Ni que fuéramos, que impedia que Kiko Matamoros donés la seva opinió sobre el tema, tancava l'assumpte.

Ivonne Reyes somrient amb cabells castanys clars i un vestit negre en un esdeveniment amb un fons que mostra el logotip d'AMC+ i el títol

Era el passat dimecres quan sortia a la llum l'entrevista més dura concedida per Ivonne Reyes fins ara. Submergida en una gran depressió, la veneçolana no dissimulava tampoc els seus problemes financers.

María Patiño desemmascara Ivonne Reyes després de la seva última entrevista

Al llarg de la citada xerrada, Reyes explicava com de malament que ho va passar durant la pandèmia. Després d'haver estat a punt de morir a causa d'una septicèmia, després li va costar tornar a la feina.

Va ser aquí quan va començar a caure en picat i, des de llavors, es troba en tractament psicològic i psiquiàtric. Ivonne reconeixia tenir moltes responsabilitats: "la casa, les despeses... no t'adones de tot això fins que pares".

Una situació que va poder amb ella i que a més va provocar que no sabés gestionar l'economia: "Em vaig ficar en negocis fallits. Programes que no han sortit, empreses, perfums. De saber-ho hauria demanat altres opinions", reconeixia.

Unes paraules que després eren matisades per María Patiño, qui posava l'accent en l'elevat tren de vida que portava la que va ser parella de Pepe Navarro.

Ivonne Reyes no té cap problema en reconèixer que, avui dia, està "arruïnada. Començo de zero. M'he acollit a la llei de la segona oportunitat", assegurava.

Luis Pliego, director de la revista Lecturas, s'atrevia a donar dades concretes. "No pot tenir res al seu nom, ha perdut tres cases. Ella no dona la xifra exacta, però parla de més de 10 milions d'euros", desvetllava.

Ivonne Reyes, segons María Patiño, tenia unes despeses elevades que ara no es pot permetre

De fet, part de la quantitat que ha rebut per l'entrevista concedida a aquesta publicació anirà als seus creditors, assegurava Pliego. Una situació que podria repetir-se amb els diners rebuts a ¡De viernes! on de nou es referia al complicat moment personal pel qual travessa.

Mentrestant, Pepe Navarro, segons Ivonne, pare del seu fill Alejandro, sentenciava la que va ser hostessa d'El precio justo. "Des de fa deu anys li he ofert fer les proves, però ella es nega perquè sap que el pare no soc jo", deixava anar el presentador.

Muntatge d'Ivonne Reyes amb rostre neutre, els cabells recollits i arracades de cèrcol i Pepe Navarro seriós amb ulleres vermelles

I afegia: "Des de fa deu anys viuria en pau. Però mentre segueixi amb la mentida la depressió anirà en augment", insistia Navarro durant la seva intervenció a TardeAR. Una delicada situació que manté en escac a Ivonne qui mai va pensar que podria veure's en unes circumstàncies semblants.

➡️ Gent

Més notícies: