Dos homes amb barba i cabell fosc apareixen en primer pla, Borja González porta una jaqueta blava a Supervivientes i Alejandro Nieto vesteix de negre, tots dos amb expressions serioses.
REALITY

Alejandro Nieto diu el que molts pensen sobre la victòria de Borja a 'Supervivientes'

Alejandro Nieto desmunta la victòria de Borja González a 'Supervivientes'

La final de 'Supervivientes' no ha deixat indiferent ningú, i molt menys a Alejandro Nieto. L'antic guanyador del reality ha reaccionat amb duresa després de la coronació de Borja González com a vencedor de l'edició actual. Tot i que reconeix la seva vàlua personal, l'opinió d'Alejandro Nieto sobre el seu paper a l'illa és demolidora.

"Borja em sembla un tio que com a amic me l'enduria al cap del món, vaja. Em sembla un tio amb valors, respectuós, lluitador i una bona persona amb un gran cor,  però com a millor supervivent no. Ho sento, però no!", assegura Alejandro Nieto, que no ha volgut edulcorar la seva visió dels fets.

Des de la seva experiència a 'Supervivientes', Alejandro Nieto posa en dubte els mèrits del valencià. "Borja no ha estat el millor supervivent a la platja, ni pescador, ni ha fet foc, ni moltes coses que importen en el que és supervivència" sentenciava Alejandro Nieto. Amb aquesta afirmació, recalca el que per ell hauria de definir el guanyador: habilitats reals en condicions extremes, quelcom que, segons la seva opinió, Borja González no ha demostrat.

Borja González somrient sosté un xec gegant de 200.000 euros al carrer davant d’un edifici de maó.
Alejandro Nieto diu el que molts pensen sobre la victòria d'en Borja a 'Supervivientes' | Europa Press

També critica la seva escassa aportació a l'entreteniment, un pilar bàsic de 'Supervivientes'. "Excepte quatre moments, que si el dia del pare, la visita de la dona i quatre coses més, no ha donat contingut", afegia Alejandro Nieto. Per a l'antic guanyador, Borja González ha passat més desapercebut que altres companys i la seva edició ha mancat del carisma televisiu que tant es valora en aquest tipus de programes.

En l'aspecte físic, tot i que reconeix el seu esforç, Alejandro Nieto és igualment molt crític: "En tema proves sí que ha estat un lluitador, però no ha estat bo en totes les proves. Hi havia gent com Escassi molt millor i a la final s'ha vist reflectit". El gadità remarca així que el rendiment a les competicions tampoc va ser determinant a favor del guanyador, donant suport en aquest terreny a Álvaro Muñoz Escassi.

Tot i això, Alejandro Nieto no va deixar passar l'ocasió per felicitar Borja González, tot i que ho va fer amb un toc de sarcasme. "Gaudeix-ho i guarda 80.000 euros per al nostre estimat país", concloïa. Una clara al·lusió al temut retall d'Hisenda que acompanya qualsevol premi econòmic.

➡️ Reality

Més notícies: