
Així serà la gran final de 'GH DÚO' a Telecinco, fora del seu dia habitual
'GH DÚO' finalitza la seva edició proclamant com a guanyadors Maica Benedicto, Marieta Díaz, Óscar Landa i Sergio Aguilera.
Després de dos mesos d'emissió, el que ha suposat vuit setmanes de convivència a la casa, arriba a Telecinco la final de la tercera edició de 'GH DÚO'. Una vetllada definitiva que proclamarà guanyador a un dels seus quatre flamants finalistes: Maica Benedicto, Marieta Díaz, Óscar Landa i Sergio Aguilera. Tot durant la nit de dimarts 4 de febrer, amb Carlos Sobera com a presentador.
La decisió de l'audiència amb els seus vots a l'app de Mitele portarà també a la victòria moral a un dels dos 'bàndols' que han protagonitzat el dia a dia a la casa de Guadalix de la Sierra. A la final estan representats Maica i Óscar, d'un costat, i Marieta i Sergio, de l'altre.
Després de l'emocionant apagat de llums de la casa, el guanyador de 'GH DÚO' s'alçarà amb el maletí amb els 50.000 euros del premi. Aquest el lliurarà en directe Lucía Sánchez, la guanyadora de la segona edició. Al plató, a més, es reuniran tots els concursants de l'edició per resoldre els seus comptes pendents amb els finalistes després de totes les setmanes de convivència a Guadalix de la Sierra.

En audiències, a falta de l'emissió de la gran final, les gales dels dijous de 'GH DÚO' obtenen el lideratge indiscutible de la seva franja d'emissió. El reality amb Carlos Sobera ha aconseguit un 13,9% de share i 863.000 espectadors, un registre que dobla al de la segona opció (6,7%), a la qual s'ha imposat en totes les ocasions. A més, suposa un increment de gairebé un punt sobre la segona edició del format, emesa en el primer trimestre de 2024 (13,1%).
El programa també ha estat líder de la seva franja d'emissió les nits dels dimarts amb 'GH DÚO: Límit 48 hores'. La nit presentada per Ion Aramendi ha conclòs amb una mitjana de l'11,6% de share i 707.000 televidents, davant del 9,6% de quota obtinguda per la següent opció.
Finalment, els diumenges, el debat de 'GH DÚO', emès en late night, ha promediat un 11,3% de share i 718.000 seguidors. A més, ha crescut en target comercial (11,8%) i superat al seu rival entre els espectadors de 13 a 64 anys (11%), amb especial seguiment en el segment 25-44 anys (12,7%).
Més notícies: