'Tu Cara Me Suena' anuncia la gran notícia més esperada sobre el seu futur a Antena 3
'Tu Cara Me Suena' escalfa motors amb un anunci del més esperat sobre la seva nova temporada.
Els seguidors de 'Tu Cara Me Suena' estan d'enhorabona. L'exitós talent show d'imitacions escalfa motors per al seu retorn al prime time d'Antena 3, previsiblement durant la primavera. No obstant això, 'Tu Cara Me Suena' ja ha fet un important anunci davant l'estrena de la seva nova temporada.
I és que 'Tu Cara Me Suena' tornarà a ser la gran aposta d'Antena 3 per a la nit dels divendres una vegada finalitzi 'El Desafío' de Roberto Leal. Una temporada que comptarà amb importants canvis, com previsiblement una incorporació en el jurat després de la sortida de Carlos Latre, a l'espera de saber si podrà reincorporar-se Àngel Llàcer. No obstant això, tot apunta que Chenoa i Lolita sí que seguiran a la taula del jurat després de l'èxit de les anteriors temporades.
D'aquesta manera, des de la productora Gestmusic, ja han llançat una convocatòria perquè els seguidors puguin apuntar-se per acudir de públic al talent show. "Atenció! Molt aviat obrirem les llistes d'espera perquè puguis venir de públic a 'Tu Cara Me Suena 12'. Prepara't per viure l'espectacle al plató. T'esperem per gaudir junts!", han publicat a les xarxes socials.
Per tant, aquest anunci deixa clar que les gravacions de 'Tu Cara Me Suena' estan a tocar. L'any passat van començar a principis de març, aproximadament un mes abans del seu estrenament a Antena 3.
Per ara tampoc es coneix el nom de cap concursant, encara que el nivell està molt alt després de la victòria de David Bustamante. Recordem que Raoul Vázquez i Julia Medina van formar el podi de l'anterior temporada de 'Tu Cara Me Suena'.
Cal destacar que la final de 'Tu Cara Me Suena' va arrasar amb un gran 21,4% de share i 1.533.000 espectadors. El talent show, que va aconseguir 4,1M d'espectadors, va superar en 9,2 punts a 'De Viernes', el seu rival directe en la franja. A més, la final va ser la entrega més vista de la temporada, que va mitjanar un 19,7% i 1.672.000 seguidors, pujant al 20% entre els joves.
Més notícies: