José Manuel Seda amb vestimenta d'època apareix en primer pla amb el logo de "Valle Salvaje" i un emoji de sorpresa al fons.
NOTÍCIES

La petició de José Manuel Seda que ningú esperava i ho canvia tot a 'Valle Salvaje'

José Luis, personatge de José Manuel Seda a 'Valle Salvaje', deixa en xoc a Victoria amb una petició.

José Luis, personatge de José Manuel Seda, deixa en shock a Victoria amb una petició inesperada. Aquest dilluns 3 de març, a les 16:15h, els espectadors poden gaudir d'un nou capítol de 'Valle Salvaje' a La 1. Es tracta de la sèrie protagonitzada per Rocío Suárez de Puga, José Manuel Seda, Marco Pernas o Sabela Arán, entre d'altres.

Recordem que, en el capítol anterior de 'Valle Salvaje', Isabel va guardar el secret a Bàrbara que Eustaquio s'havia allotjat a esquena de Victoria. Sol va prometre al seu amic acudir a la trobada de Leticia i Gaspar va patir veient la seva esposa amb Atanasio, mentre aquest patia la falta d'atenció de Matilde, bolcada en Evaristo. Adriana va impressionar Rafael amb les seves aptituds per a la finca, cosa que va disgustar Gaspar.

Al seu torn, Sol es va desfogar amb Bàrbara, temorós pel retrobament amb la seva estimada i pel risc que assumia Eustaquio. Julio va pressionar Rafael perquè intercedís al seu favor davant Adriana, però ella era conscient de les motivacions del seu marit. A més, el duc va tornar a humiliar Victoria i Bàrbara va compartir amb Leonardo la seva preocupació per Sol.

Isabel vestida d'època escriu amb una ploma en una taula il·luminada per una espelma. Captura de 'Valle Salvaje'.
La petició de José Manuel Seda que ningú esperava i ho canvia tot a 'Valle Salvaje' | RTVE

En audiències, durant el mes de febrer, 'Valle Salvaje' va seguir a l'alça i es va trobar en màxims històrics, millorant la seva posició en la franja. D'aquesta manera, la sèrie diària va anotar un 8,1%, 634.000 espectadors i 1,2 milions de contactes. És la primera vegada que supera el 8% de quota de pantalla, abans del seu canvi d'horari a la sobretaula.

Què passarà en el capítol de dilluns de 'Valle Salvaje'?

En el nou capítol de 'Valle Salvaje',Bàrbara i Leonardo apareixen just a temps per salvar Sol, que ha de fugir. La proximitat entre Adriana i Rafael inquieta el duc, però Julio dissipa les seves sospites, mentre Rafael expressa a Adriana els remordiments pel seu germà. Finalment, Bàrbara accepta passar una nit amb Leonardo.

El nou regal d'Alejo a Luisa provoca que Victoria digui a la criada que el nadó no pot seguir més a la casa. Paral·lelament, Mercedes recorre a Leonardo, sense èxit, perquè Bernardo recuperi el seu títol nobiliari i rep el suport d'Irene. Finalment, arriba un emissari de don Hernando de Guzmán buscant Leonardo. A més, a la casa petita José Luis, personatge de José Manuel Seda, deixa en shock a Victoria amb una petició inesperada.

➡️ Notícies

Més notícies: