Nina gegant amb cabells foscos i vestit rosa mirant cap endavant en un fons blau d’El Joc del Calamar
NOTÍCIES

Netflix presenta els seus nous jocs al tràiler del final de 'El Joc del Calamar'

Netflix llança el tràiler de la temporada final de 'El Joc del Calamar'

El fenomen sud-coreà 'El joc del calamar' encararà el seu desenllaç definitiu. Netflix ha llançat el tràiler esperat de la tercera i última temporada, que arribarà a la plataforma el pròxim 27 de juny, tan sols mig any després de l'estrena de la segona tanda d'episodis. Aquesta ràpida continuïtat manté vives les ferides obertes pels últims jocs, encara fresques a la memòria dels espectadors.

Hwang Dong-hyuk torna com a guionista i director en aquest final de 'El joc del calamar', que tornarà a submergir els seus personatges en un espectacle retorçat de supervivència. El protagonista, Gi-hun (interpretat per Lee Jung-jae), torna decidit a acabar amb el joc des de dins, encara que el Líder (Lee Byung-hun), més manipulador i enigmàtic que mai, tindrà altres plans.

El tràiler, revelat durant l'esdeveniment TUDUM de Netflix, anticipa una última ronda de desafiaments tan creatius com esgarrifosos. Entre ells, destaca una torre laberíntica amb il·lustracions infantils que semblen anticipar les proves. També una reinvenció del joc de la corda, presidida aquesta vegada per la nina robòtica Young-hee.

El juego del calamar: Temporada 3 | Tráiler oficial | Netflix

Lluny de repetir la seva temuda aparició de la primera temporada, ara la veiem sostenint una corda al costat d'un nou personatge: Cheol-su. Es tracta de el seu sinistre company, introduït breument al final de la temporada anterior.

Fidel al seu estil, 'El joc del calamar' transforma jocs d'infància innocents en paranys mortals. Les noves proves prometen portar al límit tant els participants com l'espectador, amb un enfocament encara més psicològic i emocional. Gi-hun, marcat per la trista pèrdua del seu amic i el pes de les seves decisions, haurà d'enfrontar-se a les últimes voltes d'un engranatge del qual és impossible sortir-ne indemne.

Sèrie 'El Joc del Calamar'. Una persona amb un vestit vermell i màscara negra amb un triangle blanc al centre sosté una arma mentre està dempeus davant d'un grup de persones vestides amb uniformes verds numerats en un entorn de joc.
Netflix presenta els seus nous jocs al tràiler del final de 'El Joc del Calamar' | Netflix

El llançament del tràiler s'ha produït durant l'esdeveniment global TUDUM, on Netflix presenta les principals novetats del seu catàleg. Allà també s'ha confirmat que la data de estrena en tres parts de l'última temporada de 'Stranger Things'. A més, s'han mostrat els sis primers minuts de la segona temporada de 'Miércoles', que comptarà amb la incorporació de Lady Gaga al repartiment. Així mateix, també s'ha confirmat el retorn de 'One Piece' amb la seva segona temporada el 2026.

➡️ Notícies

Més notícies: