
La breu reacció de David Broncano en saber la visita de Melody a 'El Hormiguero'
David Broncano a 'La Revuelta' ha reaccionat a l'anunci de Pablo Motos sobre Melody
A 'La Revuelta' no cessen els comentaris sobre Melody després de la seva plantada la setmana passada. Aquest dimecres, David Broncano va reaccionar a la futura visita de l'artista a 'El Hormiguero' de Pablo Motos. Va ser una referència escueta, però que deixa clar que la guerra continua oberta.
Recordem que Melody va ser la primera a assenyalar 'La Revuelta' després dels seus comentaris: "No em sembla bé, perquè he vist que han parlat molt de la salut mental i que cal cuidar-se i no m'agrada gaire aquesta doble moral. Es parla d'això, que jo demani un descans i a mi se m'ataqui. Que es faci broma o burla de mi dient que potser estaré a casa meva baixant les persianes i equilibrant-me mentalment. No cal burlar-se del lloc i del número perquè jo no em fico en les audiències de cadascú", sentenciava Melody.
A més, l'artista va confirmar que no anirà a 'La Revuelta': "Ara mateix no hi aniré. Aniré als programes on a mi se'm respecti i em donin el meu lloc com a artista. Sempre estic oberta a unes disculpes perquè com a persones tots ens podem equivocar, jo la primera, però això també ha d'arribar".

D'aquesta manera, David Broncano dimarts va negar aquestes disculpes. "He vist que ha dit que ens exigia disculpes per venir al programa, resposta ràpida: Melody, no ens disculparem en cap moment", sentenciava. "Ella diu que vol anar a un programa on la respectin i crec que l'hem respectada molt", afegia.
Només uns minuts després, Pablo Motos anunciava en directe que Melody acudirà a 'El Hormiguero' el proper dimecres 4 de juny. Una confirmació des d'Antena 3 després que sortissin a la llum les negociacions de l'artista amb 'De Viernes'. El programa de Telecinco podria pagar-li fins a 150.000 euros per una entrevista en prime time.
Tanmateix, després de conèixer-se oficialment la visita de Melody a 'El Hormiguero', David Broncano ha reaccionat de manera breu a 'La Revuelta'. "Cal pensar alguna cosa per dimecres vinent que ve Melody, eh", deia el presentador a La 1 aquest dimecres. "Et faran la ouija", bromejava Grison en referència a Pablo Motos i Melody.
Més notícies: