Quatre persones amb vestimenta d'època posen davant d'un edifici amb el logotip de "Valle Salvaje" a la imatge, en primer pla, l'actriu Sabela Arán amb rostre seriós.
NOTÍCIES

La ferma advertència de Sabela Arán que dona un gir de 180º a 'Valle Salvaje'

Victoria, personatge de Sabela Arán a 'Valle Salvaje', adverteix a Luisa que, tan bon punt doni a llum, deixarà la Casa Petita.

Victoria, personatge de Sabela Arán, adverteix a Luisa que, tan bon punt doni a llum, deixarà la Casa Petita.  Aquest dimarts 28 de gener, a les 18:30h, els espectadors poden gaudir d'un nou capítol de 'Valle Salvaje' a La 1. Es tracta de la sèrie protagonitzada per Rocío Suárez de Puga, José Manuel Seda, Marco Pernas o Sabela Arán, entre d'altres.

Recordem que, en el capítol anterior, arriba un nou convidat que va causar una pèssima opinió en Bàrbara. Mercedes va prendre una decisió respecte al xantatge sexual de Toribio.

Gaspar i Atanasio van tenir un enfrontament davant la mirada de Matilde, que va començar a veure el metge amb altres ulls. Luisa va trobar a faltar Alejo i es va confessar amb Adriana d'una vegada per totes. La decisió de Toribio va sorprendre a tothom.

Don Toribio amb perruca blanca i vestimenta d'època es troba en una habitació il·luminada per canelobres i una finestra amb vitralls.
L'advertència ferma de Sabela Arán que dona un gir de 180º a 'Valle Salvaje' | RTVE

D'aquesta manera, 'Valle Salvaje' continua sense funcionar en audiències marcant el seu mínim mensual en quota aquest novembre amb un 6,6% i 529.000. Perd quatre dècimes respecte a octubre, encara que puja 30.000 televidents. No obstant això, és la segona sèrie més consumida en diferit a Espanya al novembre amb 241.000 espectadors.

Què passarà en el capítol de dimarts de 'Valle Salvaje'?

En el nou capítol de 'Valle Salvaje', creix la inquietud del duc respecte al seu casament amb Mercedes. Bernardo fa sentir encara més culpable a Alejo, que decep la seva enamorada.

Irene es presta a ensenyar-li el vall a Leonardo, que torna a trobar-se amb el menyspreu de Bàrbara. Victoria, personatge de Sabela Arán, adverteix a Luisa que, tan bon punt doni a llum, deixarà la Casa Petita. Julio mostra a Adriana el seu costat més violent.

➡️ Notícies

Més notícies: