Javi Calvo i Javi Ambrossi amb expressions de sorpresa i alegria, un amb cabell rosat i l'altre amb cabell arrissat, en un escenari il·luminat a Mask Singer.
NOTÍCIES

Adéu als Javis de 'Mask Singer': Antena 3 anuncia els nous investigadors

Ana Milán és l'única investigadora de 'Mask Singer' que repeteix en la nova temporada

El secret millor guardat es desvelarà una temporada més a Antena 3. 'Mask Singer: adivina qui canta' tornarà previsiblement el pròxim curs amb una cinquena edició. Una nova temporada, capitanejada per Arturo Valls, que compta amb tres noves incorporacions als investigadors.

'Mask Singer', líder absolut i el més vist de la nit dels dimecres en la seva passada edició, ja es troba preparant la seva pròxima temporada. D'aquesta manera, ha anunciat qui seran els investigadors del nou curs:  Juan y Medio, Ruth Lorenzo, Boris Izaguirre i Ana Milán.  Per tant, l'única que es manté és Ana Milán i sorprèn la sortida dels Javis,  que havien participat en totes les edicions fins al moment.

Produït per Atresmedia en col·laboració amb Fremantle Espanya, 'Mask Singer: adivina qui canta' comptarà en la seva nova edició amb una nova col·lecció de màscares que tindran un clar objectiu:  intentar salvaguardar les seves identitats i evitar que siguin revelades quan pugin a l'escenari.

Juan y Medio, Ruth Lorenzo, Boris Izaguirre i Ana Milán posant en un collage, cadascun amb una expressió facial diferent i vestimenta formal com a investigadors de Mask Singer.
Adéu als Javis de 'Mask Singer': Antena 3 anuncia els nous investigadors | Atresmedia

El nou grup d'investigadors no els ho posaran gens fàcil. L'actriu Ana Milán seguirà formant part del panell, al qual es va incorporar en la seva anterior edició, captivant els espectadors. A ella se sumaran el presentador Juan y Medio, l'escriptor, guionista i presentador Boris Izaguirre i la cantant i presentadora Ruth Lorenzo.

D'aquesta manera, 'Mask Singer: adivina qui canta' tornarà a Antena 3 després de triomfar en la seva quarta edició, sent líder absolut i el més vist de la nit dels dimecres. El programa va liderar en totes les seves entregues, amb una mitjana del 13,8% de quota de pantalla i 2.546.000 espectadors únics cada nit,  prometent gairebé un milió d'espectadors.

El programa es va imposar als seus principals competidors a grans distàncies (+6,7 punts i +5,4 punts). A més, va triomfar especialment entre els espectadors més joves,  assolint un 19,2% entre el públic de 35 a 44 anys, un 18,7% de share entre els espectadors de 4 a 12 anys i un 16,3% de quota de pantalla entre els de 13 a 24 anys.

➡️ Notícies

Més notícies: