
Audiències: 'Supervivientes: Conexión Honduras' torna a liderar davant 'Una nova vida'
'Fiesta' d'Emma García no funciona en audiències a la tarda de Telecinco
'Supervivientes: Connexió Honduras' lidera en audiències pujant mig punt fins a un estupend 16,9% i 1.420.000 espectadors a Telecinco. El reality presentat per Sandra Barneda, que és l'espai d'entreteniment més vist del dia, aconsegueix el minut d'or a les 22:59h amb 1.949.000 espectadors i un 16,7%. Pot contra 'La pel·lícula de la setmana: John Wick 4', que baixa 4 punts de share des de La 1 en marcar un 11,1% i 1.150.000.
La sèrie turca 'Una nueva vida' puja set dècimes, però segueix tercera amb un 10,7% i 992.000 seguidors a Antena 3. 'Cuarto Milenio' es manté des de Cuatro fins al 6,8% de share i 757.000 televidents: puja al 8,4% en target comercial. L'entrevista a 'El Objetivo' a Richard Gere funciona amb un bon 6,8% i 855.000.
Per la seva banda, 'Fiesta' segueix sense funcionar en audiències a Telecinco amb un escuet 9,9% i 892.000: lidera el target comercial amb un 10,2%. El 'Multicine' d'Antena 3 lidera la tarda del diumenge amb les seves dues primeres pel·lícules: "Feliz día de la madre" (12,6% i 1.101.000) i "Todo por mi hija" (11,4% i 990.000). 'La Roca' marca a laSexta un escuet 4,8% i 414.000 espectadors: comença en un 2,4% i acaba en un 7,1%. La final del Madrid Open signa un pobre 5% de share i 461.000 seguidors a la tarda de La 1.

Per la seva banda, 'Socialité' es conforma amb un escuet 7,1% i 431.000 al migdia de Telecinco. 'D Corazón' amb Anne Igartiburu es manté en audiències en marcar un 7,1% i 482.000 seguidors a La 1.
'La Ruleta de la Suerte' lidera el migdia en audiències amb distància amb un 15,8% i 1,1M des d'Antena 3. Just abans, 'Cuina oberta de Karlos Arguiñano', també és líder amb un 13,4%. La primera edició d'Antena 3 Notícies és l'informatiu més vist del dia amb 1.655.000 seguidors juntament amb un 19,8% de share.
Antena 3 lidera el diumenge en audiències
Antena 3 lidera en audiències el diumenge 4 de maig per la mínima amb un 10,9% de share. Telecinco es queda en segona posició molt a prop amb un 10,8%, mentre que La 1 es conforma amb un 9%. Per la seva banda, Cuatro amb un 6,1% supera a laSexta, que es queda en cinquena posició amb un 5,2%.
Aquest diumenge, el 58,1% de la població va connectar en algun moment amb alguna cadena, el que suposa 27,3M d'espanyols. El consum, a més, s'eleva fins als 174 minuts per persona.
Més notícies: