
Audiències: 'Supervivientes Conexión Honduras' lidera amb una pujada davant de 'Una nova vida'
El Gran Premi d'Espanya de Fórmula 1 a Telecinco es converteix en el contingut no informatiu més vist del dia en audiències
'Supervivientes: Conexión Honduras' lidera en audiències pujant dos punts de quota fins a un fantàstic 17,9% i 1.434.000 espectadors a Telecinco. El reality presentat per Sandra Barneda, que puja al 23% entre el públic femení, supera el 30% en els seus minuts finals. Pot contra 'La pel·lícula de la setmana: Barbie', que aconsegueix un bon 11% i 1.220.000 a La 1.
La sèrie turca 'Una nueva vida' puja vuit dècimes fins a un bon 11,4% i 1.010.000 seguidors a Antena 3. 'Cuarto Milenio' es manté des de Cuatro amb un 6,3% de share i 667.000 televidents. La quarta entrega de la tercera temporada de 'Anatomía de...' amb Mamen Mendizábal puja set dècimes fins a un 6,2% i 699.000 a laSexta.
Per la seva banda, 'Fiesta' d'Emma García continua sense funcionar en audiències a Telecinco amb un escuet 8,3% i 745.000. La 1 triomfa amb 'Sessió de Tarda': "Criades i senyores" (10,7% i 1.010.000) i "Figures ocultes" (13,1% i 1.154.000). 'La Roca' marca a laSexta un escuet 4,4% i 366.000 espectadors: acaba per sobre del 6% de quota. A més, 'Aquí la Terra' aconsegueix un estupend 11% i 982.000 seguidors a La 1.

Cuatro triomfa al seu matí amb 'Volando Voy' (10,3% i 11,5%) i 'Viajeros Cuatro' (10,1% i 11,2%). El Gran Premi d'Espanya de Fórmula 1 a Telecinco es converteix en el contingut no informatiu més vist del dia amb un 14,9% i 1.439.000 espectadors: puja al 17,3% en target comercial. Per la seva banda, 'D Corazón' amb Anne Igartiburu es conforma en audiències amb un 7,3% i 557.000 seguidors a La 1.
'La Ruleta de la Suerte' lidera el migdia en audiències amb distància amb un 16,5% i 1.252.000 des d'Antena 3. La primera edició d'Antena 3 Noticias és l'informatiu més vist del dia amb 1.702.000 seguidors juntament amb un 18,1% de share.
Telecinco lidera el diumenge en audiències
Telecinco lidera en audiències el diumenge 1 de juny amb un 11,6% de share. Antena 3 queda en segona posició amb un 10,2%, mentre que La 1 es conforma amb la tercera posició amb un 9,7%. Per la seva banda, Cuatro amb un 6,7% supera laSexta, que amb un 4,9% es queda en cinquena posició.
Aquest diumenge, el 58,6% de la població va connectar en algun moment amb alguna cadena, cosa que suposa 27,5M d'espanyols. Hi va haver 172 minuts (2,9 hores) al dia de consum de mitjana per persona.
Més notícies: