
Tothom aplaudeix aquest gest de BBVA als seus clients: confirmat, disponible per sempre
BBVA fa un pas més per facilitar la vida als seus clients grans, gràcies a una mesura que els ve de luxe
BBVA ha implementat una sèrie de mesures per facilitar l'accés als seus serveis bancaris als clients majors de 65 anys. Aquestes iniciatives busquen simplificar les operacions diàries i millorar l'experiència dels usuaris sèniors en les seves gestions bancàries.
BBVA fa un pas més: adaptació de l'app mòbil per a clients majors
Una de les principals accions de BBVA ha estat l'adaptació de la seva aplicació mòbil a Espanya. L'entitat ha introduït una vista simplificada dirigida a clients de 65 anys o més.

Aquesta versió permet accedir de manera senzilla a funcions bàsiques, consultar moviments, realitzar transferències, utilitzar Bizum, sol·licitar torn a caixa o demanar cita amb un gestor. A més, per millorar la llegibilitat, s'ha incrementat la mida de la lletra en un 20%.
Facilitats per obrir comptes i realitzar gestions diàries
Per a aquells clients majors que desitgin obrir un compte o necessitin assistència en les seves operacions diàries, BBVA ha implementat diverses mesures. Pren nota de totes elles:
- Gestors comercials i d'acompanyament digital: Professionals dedicats a guiar els clients sèniors en l'ús de canals digitals. I també en la realització d'operacions bancàries.
- Ampliació d'horaris de caixa: Més de 600 oficines de BBVA han estès els seus horaris d'atenció a caixa fins a les 14:00 hores. Oferint més flexibilitat als clients.
- Atenció preferent: S'ha establert un servei d'atenció prioritària per a clients majors, tant en oficines com a través del canal telefònic.
Importància del servei de gestors i altres mesures de BBVA
El paper dels gestors és fonamental, ofereixen assessorament personalitzat, ajudant els usuaris a comprendre i utilitzar les eines digitals. També a realitzar operacions bancàries amb confiança i seguretat. La comunicació directa amb un gestor brinda tranquil·litat i reforça la confiança en l'ús dels serveis bancaris.

A més de les iniciatives esmentades, BBVA ha pres altres accions per millorar l'experiència dels seus clients sèniors. L'app de BBVA inclou un apartat amb termes i recomanacions per utilitzar els canals digitals de manera segura i senzilla.
Els clients poden activar alertes per estar informats sobre moviments en els seus comptes, ingressos de pensions o càrrecs inusuals. El que els permet mantenir un control efectiu de les seves finances. A més, el mode consultiu permet als usuaris navegar per l'aplicació sense risc de realitzar operacions no desitjades.
Més notícies: