Supermercat Bonpreu, client enfadat, cercle vermell amb fruites
CONSUM

Un client, enfadat per la qualitat d'un producte de Bonpreu: ‘Estan per llençar’

Bonpreu rep queixes per la caducitat de les seves fruites després d'un comentari viral a X que provoca la polèmica

Bonpreu torna a ser a l'ull de l'huracà com les últimes setmanes. Això és perquè ha rebut diverses crítiques a les xarxes socials per part de compradors insatisfets. La situació s'ha intensificat per la queixa d'un dels seus consumidors sobre la fruita del supermercat.

La polèmica i la resposta de Bonpreu

A través de la xarxa social X, l'usuari ha manifestat la frustració amb la caducitat de les bananes del supermercat. En un tweet que publicava Bonpreu, l'usuari ha esmentat: “Vigileu més la fruita, nois, les bananes al cap de dos dies estan per tirar.”

La queixa d'aquest usuari ressalta la manca de frescor i durada de les fruites del supermercat. Per la seva banda, Bonpreu va respondre al comentari: "Bon dia, transmetem el que ens has comentat al departament de qualitat, perquè puguin revisar-ho i tenir-ho en compte. Gràcies!".

Bonpreu sembla que sempre utilitza la mateixa resposta per contestar als seus compradors que es queixen a través de les xarxes, ja que és un missatge que hem vist diverses vegades. Tot i que també cal assenyalar la rapidesa en la seva resposta.

La importància dels controls de qualitat als supermercats

Els productes frescos, com les fruites i les verdures són propensos a caducar ràpidament si no es tracten i emmagatzemen com cal. Els supermercats han de complir els estàndards de consum per garantir als consumidors un aliment en perfectes condicions.

Els controls de qualitat són indispensables per poder assegurar la salut i la seguretat alimentària. Aquests controls són exhaustius, han d'abastar des dels proveïdors fins als mateixos empleats, els quals col·loquen la mercaderia a les prestatgeries.

S'han de fer controls diaris sobre aquests articles peribles. Per poder oferir la millor oferta possible. Els empleats de Bonpreu han d'anar amb compte amb això i fixar-se si hi ha algun producte en mal estat per retirar-lo de la venda.

Interior d'un supermercat Esclat amb la secció de Fruita i Verdura

L'experiència del comprador i la confiança en la marca

Aquest tipus de problemes poden causar que l'usuari senti rebuig la pròxima vegada que vagi a comprar a Bonpreu. El tracte de l'empresa ha de ser totalment sincer, si el consumidor no ho sent així, perdrà la confiança i la lleialtat cap a la marca.

D'altra banda, es pot dir que l'atenció al client de Bonpreu és ràpida i resolutiva. Això també és important perquè aquest se senti escoltat i atès i no senti que el seu discurs és en va. El supermercat hauria d'oferir algun tipus de descompte o reemborsament al client per aquest mal tràngol.

Aquest incident amb Bonpreu i la queixa sobre la caducitat dels seus productes només ressalta el fet que les empreses han de tenir un estricte control de qualitat.

➡️ Consum

Més notícies: