Supermercat Bonpreu, noi enfadat, cercle vermell amb emoticona d'enuig
CONSUM

Un client de Bonpreu, enfadat després de comprar un producte: ‘Mala qualitat’

Bonpreu rep una nova queixa per part d'un usuari a X, aquesta vegada, pel pa de motlle de la seva marca

Bonpreu és un dels supermercats que ha patit més l'era digital. Actualment, els usuaris aprofiten les xarxes socials per expressar les seves queixes sobre la qualitat dels articles que adquireixen.

Els compradors han trobat una via ràpida per manifestar les seves queixes i obtenir una resposta ràpida per part de les empreses. No obstant això, és una cosa que no beneficia les empreses, ja que surt a la llum la qualitat dels productes oferts.

Bonpreu provoca l'enuig d'un comprador

Dilluns passat, un usuari de la xarxa social X va manifestar el seu descontentament amb el supermercat català Bonpreu. Sota el nom de @joseluisgiru, ha compartit el següent: “Comprat el dijous dia 6/6/2024, apujant els preus i donant una mala qualitat, gràcies, Bonpreu”.

El comprador també va adjuntar fotos com a prova on es veia l'estat deplorable del producte; en aquest cas es tracta del pa de motlle 100% integral marca Bonpreu. Amb data de caducitat del 10 de juny del 2024.

L'usuari mostrava el seu enuig cap a la cadena de supermercats per vendre articles en mal estat i amb floridura.

Bonpreu respon a la queixa

Per la seva banda, Bonpreu no va trigar a oferir-li resposta: “Ens pots facilitar la numeració de la targeta de client i el tiquet de compra, per poder procedir? Gràcies!”.

Dos treballadors de BonpreuEsclat parlant entre si amb rostre molt somrient i uniformats

El supermercat català acostuma a oferir una resposta ràpida als seus clients i esperem que també li proporcioni una solució a aquest comprador. Amb un gest tan simple com oferir-li un reemborsament o un descompte en la pròxima compra, segurament se sentiria escoltat i respectat.

Aquesta no és la primera vegada que la cadena es veu sotmesa a aquesta mena de crítiques. Durant les últimes setmanes, Bonpreu ha rebut diverses queixes relacionades amb la qualitat i preu dels seus productes. Els compradors, desencantats amb les seves adquisicions, utilitzen les xarxes socials per fer una denúncia pública del gènere ofert.

La importància dels estàndards de qualitat

El problema exposat per part de l'usuari de X, @joseluisgiru, subratlla la importància que les empreses d'aliments mantinguin uns estàndards alts de qualitat als seus articles.

És inviable que un client obtingui productes en un supermercat de confiança i s'adoni posteriorment que no estan en bon estat o no són segurs per al consum.

Interior d'un supermercat Esclat amb la secció de Fruita i Verdura

Això afecta la confiança del client i fa que aquest recorri a altres cadenes per a les seves pròximes compres. A llarg termini pot causar grans pèrdues a la marca i, fins i tot, afectar la seva reputació al mercat.

Bonpreu s'ha de prendre aquestes queixes seriosament i no només oferir una ràpida solució al client perquè aquest quedi satisfet. També ha de centrar la seva atenció en la qualitat dels seus aliments.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: