Muntatge de l´exterior d´una botiga Bonpreu amb una noia cridant
SOCIETAT

La decisió de Bonpreu que ha provocat la ira d'una clienta: ‘Sou uns lladres’

Bonpreu ha hagut de donar explicacions per una nova norma que allunyarà alguns dels seus clients més fidels

Bonpreu ha pres una decisió que donarà molt de què parlar. Molts dels seus supermercats han fet un canvi en el seu pàrquing, una novetat que ningú no s'esperava. Només deixen deu escassos minuts per aparcar el cotxe de forma gratuïta.

Tot això comptant des que la màquina treu el tiquet, per tant, si vas amb nens o tens dificultats de mobilitat, segur que no arribes a temps. Davant d'aquesta nova decisió, una clienta ha decidit denunciar-ho a través de les xarxes socials. En conseqüència, una vegada més, Bonpreu ha respost amb celeritat, encara que sense convèncer la compradora.

Bonpreu aplica nous criteris

En aquest sentit, des del servei d'atenció al client de Bonpreu han informat que els deu primers minuts són gratuïts per a tothom. A partir d'aleshores, hi ha una hora gratuïta si gastes més 18 euros i dues si arribes als 40 euros.

Sens dubte, una mesura que no ha agradat a la clienta i ben segur que a molts altres tampoc. De fet, ella mateixa els ha tornat a respondre dient que no pensa tornar si això es queda així. “Sou uns lladres, cobreu el pàrquing”, començava dient.

“Hi ha altres supermercats amb pàrquing gratuït, tant és el que gastis. No aniré a fer la compra corrent”, conclou. I la veritat és que, encara que en algunes botigues sí que hi ha algun requisit, però això de posar un límit de deu minuts és nou a Bonpreu.

Captura de pantalla d´un tweet de Bonpreu on responen a la queixa d´una clienta

Una decisió equivocada

No se sap quin tipus de criteri han escollit, però és clar que la persona que ha implementat aquesta norma no acostuma a anar a comprar. El temps és totalment insuficient per a la majoria de les persones. I això provocarà que, a partir d'ara, probablement acabaran buscant altres alternatives.

Més enllà de la polèmica pel pàrquing, Bonpreu ha hagut de donar altres explicacions a un altre dels seus clients. En aquest cas per una crema de carabassó en mal estat. La marca pròpia de Bonpreu, Terra i Tast, sembla que no ha encertat des de fa dies amb una recepta.

No obstant això, com ja és costum, des de Bonpreu van respondre a la queixa i van assegurar que consultarien amb el departament de qualitat els fets. Un cop més, serà complicat convèncer aquesta família perquè tornin a confiar en el producte.

➡️ Societat

Més notícies: