Puja la temperatura: 'La Isla de las Tentaciones' avança la seva primera infidelitat
Una de les noies de 'La Isla de las Tentaciones' cau en la temptació en el pròxim programa.
Després d'un inici amb èxit, ‘La Isla de las Tentaciones 8’ promet elevar encara més la tensió en la seva tercera entrega. La segona emissió ha estat marcada per l'abandonament de Fran i Ana, després d'una foguera històrica, que ha estat individual. No obstant això, ‘La Isla de las Tentaciones’ encara es prepara per continuar sorprenent els espectadors amb girs inesperats.
El pròxim capítol, segons ha revelat l'avanç, portarà el primer gran escàndol de la temporada: una infidelitat que promet dinamitar una de les relacions. Les imatges mostren una trobada apassionada al jacuzzi entre un temptador i una concursant. Encara que van intentar ocultar les seves identitats, els detalls no han passat desapercebuts.
Pel seu físic i complements, com un pendent, el pentinat i un tatuatge al braç dret,s'identifica amb claredat que el temptador involucrat és Manuel González. Així mateix, la concursant que protagonitza aquest moment és Anita, la cabellera morena i proximitat prèvia amb Manuel ja havien aixecat sospites sobre una connexió especial.
Les imatges avançades no deixen lloc al dubte: Manuel agafa el darrere d'Anita, i tots dos es fonen en un apassionat petó, segellant el que sembla ser la primera infidelitat de la temporada de ‘La Isla de las Tentaciones’. Aquest episodi promet ser un punt d'inflexió tant per a les parelles com per a la dinàmica de les viles, ja que això portarà reaccions i conseqüències inesperades.
Amb només quatre parelles a les viles després de la sortida de Fran i Ana, l'impacte de aquest succés serà crucial per al desenvolupament de ‘La Isla de las Tentaciones’. I, per si no fos prou, una nova parella està a punt d'arribar per ocupar el buit deixat, afegint encara més emocions a ‘La Isla de las Tentaciones’.
Recordem que ‘La Isla de las Tentaciones’ va tornar líder en audiències a Telecinco amb un fantàstic 15,2% de quota de pantalla, 1.373.000 espectadors i un gran 22,2% en target comercial. El reality, que també va ser líder en el seu express amb un 10,5% i 1.380.000, va pujar al 37,7% en el target de 13-24 anys i a un 24,7% en el de 25-44.
Més notícies: