
La fita que ha aconseguit 'Operación Triunfo' just abans d'arrencar els seus càstings
'Operación Triunfo' tornarà al setembre a Prime Video i ja està batent rècords abans dels càstings
Prime Video ha revelat l'èxit de #OTCover2025. En només 7 dies ha generat més de 13.100 vídeos a TikTok i ha assolit la impressionant xifra de més de 110 milions de visualitzacions. Un èxit abans del retorn de la nova edició d' 'Operación Triunfo', que s'estrenarà al setembre en exclusiva a Prime Video a Espanya i en més de 30 països i territoris de Llatinoamèrica.
Recordem que els aspirants han tingut l'oportunitat de pujar a TikTok un vídeo de 45 segons, dividit en 15 segons de presentació i 30 segons d'interpretació musical a cappella, de l'1 al 7 d'abril. Aquest any s'ha aconseguit una participació molt més intensa en un temps rècord. Ha aconseguit una mitjana de 1.870 vídeos diaris, assolint 13.129 vídeos en total i més de 110 milions de visualitzacions a TikTok.
Cal destacar que, en l'edició anterior, es van assolir 29.832 vídeos i 88 milions de visualitzacions a TikTok en 20 dies. Un total de 318 aspirants han estat premiats amb el Passe Prime, que els permetrà evitar les llargues cues en els càstings presencials.

Els càstings per trobar els 16 concursants de la nova edició d' 'Operación Triunfo' començaran el 5 de maig a Barcelona.Les audicions conclouran, a més, el 12 de juny a Madrid després de recórrer un total de nou ciutats espanyoles. Els fans podran seguir en directe tot el procés a través del canal de YouTube d' 'Operación Triunfo'.
En la primera fase dels càstings, els aspirants cantaran a cappella durant aproximadament 20 segons. Els seleccionats rebran l'icònica enganxina que els donarà accés a la següent fase.
La segona fase es realitzarà a porta tancada i els candidats hauran de preparar 3 cançons. Per a la seva primera interpretació comptaran amb l'acompanyament del pianista Pablo Lluch. Per a la resta podran triar entre ser acompanyats per instruments sense amplificar o cantar a cappella. La primera cançó de cada fase haurà de seleccionar-se d'una playlist de cançons, que aquest any s'ha ampliat a 100 temes, duplicant l'oferta de l'any passat.
La tercera i última fase tindrà lloc a Barcelona amb els candidats seleccionats a les nou ciutats. Aquí s'escolliran els 18 aspirants que competiran a la Gala 0 per entrar a l'Acadèmia.Els subscriptors de Prime Video podran gaudir en exclusiva de dos episodis especials: un amb els millors moments de les primeres fases i un altre dedicat al càsting final.
Més notícies: