Ni Vodafone, ni Orange: aquest és l'operador que arrasa i els posa contra les cordes
Aquesta companyia, malgrat els preus baixos, està generant descontentament entre els usuaris per no rebre bona atenció
Les grans companyies del sector de les telecomunicacions, com ara Vodafone i Orange, solen acaparar l'atenció dels usuaris. Tot i això, hi ha un operador que, malgrat els seus preus econòmics i serveis competitius, està perdent la confiança dels seus clients. Es tracta de Digi.
L'empresa d'origen romanès ha guanyat popularitat els darrers anys gràcies a les seves tarifes assequibles i serveis. En molts casos, es comparen favorablement amb els d'operadors més grans com Vodafone o Orange. Però, malgrat aquests avantatges, està fallant alguna cosa: el servei d'atenció al client.
Vodafone i Orange han de prendre nota
Les últimes setmanes, nombrosos usuaris han començat a denunciar la mala experiència que tenen en intentar resoldre problemes amb Digi. Molts s'han queixat de no poder contactar amb un agent del servei tècnic. Altres, per part seva, lamenten que, fins i tot després d'haver aconseguit parlar amb un operador, els seus problemes no es resolen.
A les xarxes socials, les crítiques cap a ells s'han multiplicat, reflectint el descontentament generalitzat. Un dels problemes més grans que suporten els usuaris de Digi és el temps d'espera per ser atesos.
Alguns assenyalen que han d'esperar més de 15 minuts al telèfon abans que algú contesti. Això és un temps considerable en un sector on l'atenció ràpida i eficient és crucial. Però el que més ha enfurismat els clients és que, de vegades, després d'aquesta espera, la trucada es talla sense haver rebut una solució.
Aquest tipus de problemes d'atenció al client no són una cosa nova al sector de les telecomunicacions. Però en el cas de Digi s'estan convertint en un motiu seriós de frustració per als usuaris.
Tot i oferir preus baixos i serveis de qualitat, la manca d'un bon servei d'atenció al client els pot condemnar. De fet, molts pensen a canviar-se altres operadors com Vodafone o Orange. I és que, encara que el preu és una de les raons principals per les quals els usuaris trien Digi, l'atenció al client no pot ser ignorada.
Anar-se'n a un altre operador pagant més
En aquests moments, les xarxes socials són plenes de queixes i frustració de clients que no han aconseguit que Digi resolgui els seus problemes. Des de connexions d'internet que cauen fins a factures errònies, els usuaris se senten abandonats. En molts casos, prefereixen pagar una mica i rebre una atenció més ràpida i eficient per part d'Orange o Vodafone.
Tot i que Digi continua sent una opció atractiva per les tarifes econòmiques, si no aconsegueix millorar l'atenció al client, podria perdre molts usuaris. La competitivitat al sector de les telecomunicacions és ferotge. I encara que el preu és un factor decisiu, l'atenció al client continua sent un dels pilars més importants per fidelitzar els usuaris.
Més notícies: