Dona molesta mirant el telèfon amb un símbol d'advertència i el logo de Movistar al fons.
SOCIETAT

Movistar treu de polleguera aquests clients: no poden més amb això

L'operador revela que el preu final dels dispositius de la seva botiga en línia depenen de diversos factors

Movistar genera una gran frustració entre molts dels seus clients. La companyia, coneguda per la seva àmplia varietat de mòbils i serveis, ha rebut nombroses queixes. Sobretot per les seves polítiques de preus a la botiga en línia.

A primera vista, les ofertes de dispositius poden semblar molt atractives. Però la realitat és que no tots els clients poden accedir a les mateixes condicions. El que inicialment sembla una ganga, es converteix en un embolic de preus i condicions que no deixen satisfets molts.

Movistar té un preu en funció del client

Tot i que els preus anunciats a la seva web es veuen interessants, l'import final que es paga per un mòbil o les quotes mensuals varien. Depenen de diversos factors. Movistar no ofereix un preu fix per a tothom, sinó que estableix preus personalitzats que depenen de les circumstàncies de cada client.

Botiga de Movistar amb una imatge amb monedes i una fletxa cap amunt

Aquests condicionants inclouen els serveis que ja es tinguin contractats i els dispositius que el client posseeix actualment. És a dir, com més temps portis amb ells i més gran sigui la quantitat de serveis adquirits, millors seran les condicions que t'ofereixin.

Un client que tingui diversos serveis actius amb Movistar, com internet, televisió, o línies addicionals, pot veure una reducció en el preu del mòbil. En canvi, si sou un client nou o teniu una tarifa bàsica, les condicions que us ofereixin poden ser menys atractives.

La clau d'aquest problema és com Movistar presenta els preus. En moltes de les ofertes, l'operadora utilitza el terme "des" per referir-se a les tarifes. Això pot generar confusió entre els consumidors.

En utilitzar aquesta paraula, deixa clar que aquests preus no són definitius i poden variar depenent de cada client. Aquest truc de màrqueting pot ser frustrant per als usuaris que se senten enganyats.

Imatge de fons d'un telèfon a unes mans i una altra d'un logo de Movistar

Movistar garanteix un preu més baix a aquests usuaris

Hi ha una diferència considerable entre els preus que es mostren per als clients nous i els que ja fa anys que estan amb la companyia. Les persones més fidels amb Movistar i que han contractat múltiples serveis tendeixen a obtenir ofertes més competitives. Per part seva, els nous clients s'enfronten a tarifes més altes.

Això ha creat un sentiment de desigualtat entre els usuaris. I en molts casos, ha generat frustració per no rebre les mateixes oportunitats que altres.

La política de preus de Movistar també afecta els mòbils. Els clients que busquen adquirir un telèfon nou solen trobar una gran varietat d'opcions de finançament. Però les sumes i quotes poden ser molt diferents.

L'operadora té en compte aspectes com l'antiguitat del client i la tarifa contractada per calcular el preu final del dispositiu. Això implica que un client nou amb una tarifa bàsica podria acabar pagant molt més pel mateix mòbil que algú que ha estat client durant més anys.

➡️ Societat

Més notícies: