Fotomuntatge amb fons d'un supermercat, una bandera de Catalunya i una dona contenta

SOCIETAT

La gran decisió que ha pres un popular supermercat de Catalunya: 1.800 productes

La reconeguda cadena de supermercats Caprabo ha anunciat una iniciativa que ajudarà a estalviar en les compres que es facin en els seus establiments

Caprabo ha emès un comunicat on anuncia una iniciativa enfocada a potenciar l'estalvi dels seus clients, assegurant preus competitius durant tot l'any.

Tal com reflecteix l'eslògan escollit, la campanya garanteix “preus bons sempre” en més de 1.800 productes dels seus supermercats, incloent-hi 250 articles de proximitat. Aquesta innovadora proposta es farà efectiva a totes les botigues de la cadena.

Caprabo assegura “preus bons sempre”

Per tant, aproximadament el 25% dels articles d'un establiment mitjà de Caprabo es veuran afectats per aquesta nova mesura. A més, amb la intenció d'assegurar preus econòmics permanents, es farà una revisió constant dels imports. D'aquesta manera, Caprabo demostra la seva implicació amb la iniciativa i el seu compromís amb els clients.

La campanya inclou productes de tota mena i estaran degudament senyalitzats als prestatges i espais determinats dels més de 300 supermercats que té Caprabo. Per tal de facilitar-ne la identificació, es col·locaran cartells amb el lema “preus bons sempre”.

Cal destacar que dels més de 1.800 articles, al voltant del 20% seran productes d'origen local. Entre els quals es poden trobar fruites, hortalisses, carns, lactis, begudes i productes de xarcuteria.

Enmig de la polèmica en què es troben immerses les cadenes catalanes de supermercats per la procedència dels seus aliments, Caprabo aporta una bufada d'aire fresc mitjançant aquesta iniciativa.

Caprabo promou l'estalvi

El director de Màrqueting i Desenvolupament de Negoci, Jordi Lahiguera, ha indicat que “en els darrers anys Caprabo ha engegat diferents iniciatives destinades a maximitzar la capacitat d'estalvi dels seus clients”. Tot seguit, ha assegurat que aquesta és una de les seves “principals prioritats”.

De fet, aquesta nova proposta forma part de l'estratègia en curs de l'empresa en els darrers anys, que té com a objectiu augmentar l'estalvi dels milers de clients. En total, durant el transcurs d'aquest any, Caprabo dedicarà més de 23 milions d'euros a “estalvi transferit als clients”. Una mesura que, segurament, serà molt aplaudida pels seus compradors més fidels.

Aquesta se suma a altres campanyes vigents de Caprabo com la del “pla 2%”. Això implica el reemborsament del 2% de tota la despesa mensual per imports superiors a 150 euros.

➡️ Societat

Més notícies: