
Vodafone ja ho ha confirmat i milers d'espanyols estan eufòrics: serà al març
Vodafone deixa clar als usuaris que hi haurà unes quantes novetats en poc temps que els acabaran beneficiant
Vodafone està a punt de fer un gir de 180 graus pel que fa a la seva atenció al client. A partir del 3 de març, els seus usuaris notaran canvis importants que milloraran la seva experiència. L'empresa ha anunciat la posada en marxa de Vplat, el seu nou centre d'atenció al client a Valladolid.
Aquest centre d'última generació té com a objectiu transformar l'atenció al client i optimitzar els processos de gestió. D'alguna manera promet revolucionar la forma en què interactua amb els seus usuaris.
Aquesta instal·lació, que comptarà amb més de 1.000 metres quadrats, no només millorarà la qualitat del servei. També generarà diversos centenars de llocs de treball a la regió de Castella i Lleó, amb plans d'expansió gradual.

Aquest canvi suposa un "pas estratègic" per a Vodafone. Permet a la companyia gestionar internament una part important dels serveis d'atenció al client. Fins ara eren delegats a tercers.
En assumir la gestió d'aquestes tasques, l'operador garanteix una major qualitat en l'atenció. Tot amb la finalitat d'oferir una experiència més personalitzada i eficient per als seus usuaris.
Vodafone garanteix una millor experiència
El centre Vplat no només busca millorar l'atenció al client, sinó també augmentar l'eficiència en la resolució d'incidències. Els empleats de Vodafone comptaran amb tecnologia d'última generació que els permetrà gestionar més ràpidament els problemes dels clients. Això resultarà en temps de resposta més ràpids i una resolució més eficaç dels problemes que puguin sorgir.
A més, l'ús d'intel·ligència artificial (IA) serà clau en aquest procés. La companyia planeja que Vplat sigui un referent nacional pel que fa a l'ús i suport de la IA en el sector dels contact centers. Amb l'ajuda d'aquesta tecnologia, els assessors podran oferir solucions més precises i adaptades a les necessitats de cada client.

La IA també donarà suport en la gestió administrativa i optimitzarà el rendiment comercial. El que beneficiarà tant els empleats com els usuaris de Vodafone.
Afectarà els clients de Vodafone
Els canvis en l'atenció al client de Vodafone es notaran de seguida, ja que el nou centre començarà a operar el 3 de març. A partir d'aquesta data, els clients gaudiran d'un servei més ràpid, eficient i personalitzat.
Els usuaris notaran una millora en els temps de resposta i en la resolució d'incidències. I és que la companyia podrà oferir solucions de manera més directa i sense dependre de tercers.
El centre Vplat també permetrà a Vodafone atendre de manera més efectiva la creixent demanda de suport en els seus diversos serveis. Això contribuirà a una millor experiència per als clients, que es beneficiaran d'una atenció més precisa i centrada en les seves necessitats.
Més notícies: