Muntatge d´un supermercat Bonpreu des de l´exterior, una noia enfadada assenyalant i uns caixers automàtics desenfocats

SOCIETAT

Un client carrega contra Bonpreu pel que ha vist a les seves botigues: ‘Em perdreu’

Bonpreu ha contestat ràpidament a la queixa i ha donat les explicacions necessàries per justificar-ne la seva pràctica

Bonpreu ha hagut de tornar a donar explicacions a un dels clients. No obstant això, aquesta vegada, no ha estat per alguna cosa relacionada amb els seus productes, però sí amb el seu servei. El perfil d'X —abans Twitter— @alfredbesora ha lamentat que cada cop hi hagi més caixes automàtiques a les seves botigues.

El client considera que així es perd l'atenció humana, cosa que no li ha agradat gens. Tal com ha explicat a la seva publicació, “si m'obligueu a pagar amb màquines i no amb éssers humans, em perdreu com a client”. “Si tots féssim el mateix, un altre gall cantaria”, ha afegit.

La queixa contra Bonpreu no s'acaba aquí i l'home denuncia que a les 09.15 hores ja no tenien canvi a les caixes. I, per tant, ha hagut de passar obligatòriament per una d'automàtica. “Això és una mesura de pressió”, adverteix el client.

Tweet d'un client de Bonpreu queixant-se dels caixers automàtics el 8 d'abril de 2024
Bonpreu ofereix també el servei de caixa automàtica | Twitter, @alfredbesora

La ràpida resposta de Bonpreu

Davant aquesta denúncia pública, des de Bonpreu no han dubtat a respondre ràpidament i donar les explicacions pertinents. Al·leguen que el servei de caixes automàtiques és un d'addicional que ofereixen per tal de donar més comoditat als seus clients.

Amb aquest mètode, les persones que comprin a Bonpreu poden estalviar-se cues i evitar esperes. A més, “el servei està sempre assistit pel personal de l'establiment que, en tot moment, et poden ajudar”. Des de Bonpreu asseguren que “en cap cas una caixa automàtica no farà la funció d'una persona, ja que es tracta d'un servei complementari”.

Finalment, escriuen que esperen haver respost satisfactòriament el dubte i li agraeixen que els ajudin a millorar. A partir d'aquí, es pot continuar estant en desacord amb aquesta pràctica o no. Això sí, no es pot negar que Bonpreu ha atès amb celeritat la petició i li ha donat les explicacions corresponents.

Bonpreu no para de rebre queixes

No fa gaires dies, una altra clienta va posar el supermercat català en el punt de mira. En aquesta ocasió va ser per la sorpresa que es va emportar en descobrir que les ampolles d'oli d'oliva portaven alarma. La raó no és aleatòria, ja que aquest or líquid s'ha convertit en un dels aliments que més es roben últimament.

Però també ha rebut crítiques per la qualitat dels productes. Com és el cas d'un client que va trobar cucs a l'interior de les seves patates i un altre client que es va queixar que el musli no tenia sabor. Tot i això, la veritat és que el supermercat català acostuma a respondre a aquestes queixes de manera ràpida per donar una solució als seus clients.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: