Muntatge fotogràfic entre una imatge d'un supermercat Bonpreu i un home queixant-se

SOCIETAT

‘Ja no té ni sabor’: Bonpreu canvia un popular producte i causa indignació

Un client de la cadena s'ha mostrat molt decebut amb el canvi que ha aplicat Bonpreu en aquest producte

La cadena de supermercats Bonpreu és notícia. Encara que, en aquesta ocasió, no ho diem en el bon sentit de la paraula. I és que, segons sembla, l'últim canvi que ha fet en un dels seus productes més populars no ha estat gaire ben rebut pels consumidors.

Si alguna cosa bona tenen les xarxes socials per a les empreses, és que són una via directa per comunicar-se amb els seus clients. Cada cop són més els usuaris que utilitzen la plataforma X, abans Twitter, per deixar les seves opinions quan alguna cosa no els sembla bé.

Ho hem vist diverses vegades, per exemple, després de la retirada d'un dels productes més estimats de Mercadona. O amb la queixa viral d'un consumidor d'Ametller Origen pel que havia trobat en un producte. Però en aquest cas, la cadena perjudicada per un error amb un dels seus articles ha estat Bonpreu.

Un client reclama Bonpreu el canvi substancial d'un producte

Quan es tracta de menjar, els consumidors estem acostumats a ser fidels a aquells productes que ens agraden. Per què, si alguna cosa està bé i és del nostre gust, per què ho hauríem de canviar?

Ara bé, hi ha vegades en què és la mateixa cadena la que decideix fer modificacions al producte. Sempre buscant millorar la qualitat i satisfer, encara més, les necessitats dels clients. Uns canvis que no sempre surten bé, ja que els compradors ja s'han acostumat al sabor original de l'article.

Aquest és el problema amb què s'ha trobat Xisto, un usuari de X i client de Bonpreu. Des del seu compte de X @chisto1975, Xisto s'ha queixat a la cadena pel que ha observat en un dels productes que compra habitualment.

Publicació de X en què un usuari es queixa a Bonpreu per canvis en la composició d'ingredients del musli cruixent amb xocolata de la marca blanca de la cadena
Publicació de @chisto1975 a X | X / Twitter, @chisto1975, @bonpreuesclat

Segons detalla a la publicació, el musli cruixent amb xocolata de la marca Bonpreu ja no porta la mateixa quantitat de xocolata que contenia. "La xocolata que duia, què se n'ha fet? Perquè l'han reduït tant que ja ni es troba el gust!", ha comentat Xisto.

Bonpreu no ha trigat a donar resposta a l'usuari

Com acostuma a passar en aquests casos, la cadena no ha trigat a donar resposta a l'usuari. En la contestació, tampoc s'han preocupat de donar cap explicació. Simplement, demanen amablement al client que els faciliti el número del lot per revisar-ho correctament.

"Bon dia. Agrairíem que ens poguessis facilitar el número de lot, per tal de poder revisar el que ens comentes. Gràcies!", diu Bonpreu en la seva resposta. 

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: