Fotomuntatge amb una imatge de fons d'un supermercat Bonpreu i al capdavant una persona passant una targeta
SOCIETAT

Un client de Bonpreu esclata després del que s'ha vist en un supermercat: 'És absurd'

La cadena de supermercats catalana ha tornat a ser assenyalada després del que ha passat amb les caixes automàtiques

Bonpreu s'ha tornat a posicionar al punt de mira dels seus clients. La cadena catalana ha estat, aquesta vegada, criticada per un fet que ha passat en un supermercat Bonpreu.

Un dels consumidors habituals de Bonpreu ha posat el crit al cel després d'adonar-se que ja no podia bescanviar els diners acumulats a la targeta client de forma automàtica, com s'havia fet fins ara, i l'havia de passar de forma manual. Per aquesta raó, no ha dubtat a demanar explicacions directament a Bonpreu.

Un consumidor esclata contra Bonpreu

"Hola, Bonpreu. Per què a les caixes ràpides de Sant Celoni no es pot bescanviar la guardiola de la targeta client i has de passar per les caixes manuals i abans sí que es podia?", començava preguntant l'usuari @jaumealba a X (Twitter) a Bonpreu.

I és que, fins ara, els euros acumulats a la guardiola de la targeta client de Bonpreu es podien bescanviar en qualsevol caixa automàtica dels supermercats de la cadena.

Encara que sembla que això ha canviat els últims dies, segons ha confirmat Bonpreu en la seva resposta al consumidor. "Bon dia. T'informem que per procediment intern ja no es podran realitzar canvis de guardiola a les caixes automàtiques. Estem implementant aquest procediment de manera progressiva. Així doncs, recomanem passar per caixes tradicionals en cas de voler realitzar un bescanvi".

Captura de la queixa d'un usuari a X a Bonpreu sobre la guardiola de la targeta client en caixes automàtiques

Així, com ha deixat clar Bonpreu, a partir d'ara i els pròxims dies, els euros acumulats a la guardiola de la targeta client del supermercat només es podran bescanviar a les caixes tradicionals de tota la vida a causa d'un "procediment intern".

Bonpreu, assenyalat de nou

Tot i això, l'usuari no quedava conforme amb la resposta aportada per Bonpreu. "Enrere com els crancs. D'això se'n diu modernitzar... Aleshores, per dos productes, si vull bescanviar haurem d'anar-hi tant sí com no. Absurd! Per això, millor haver ampliat les caixes manuals que fer les coses a mitges.

No és aquesta, però, l'única crítica cap al supermercat català. Fa uns dies, una clienta es posava les mans al cap després de veure ampolles d'oli d'oliva a les botigues Bonpreu amb alarmes antirobatori. "El que em faltava per veure. Ja no sé si riure o plorar", assegurava la usuària de X @MonicaBarcelona.

Tot i això, una altra persona afirmava que "a Bonpreu l'oli d'oliva s'alarma des de sempre". I és que, com asseverava, es tracta del producte “que més intenten robar”.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: