Una dona amb cabell curt i canós, usant ulleres i una samarreta vermella, està somrient i aixecant els punys davant d'una sucursal del banc BBVA.
ECONOMIA

Comunicat oficial de BBVA a milers de clients: això últim emociona tot Espanya

BBVA allarga la mà a milers d'espanyols mitjançant diverses mesures després del que ha passat a Espanya els darrers dies

BBVA ha publicat un comunicat ple d'esperança i solidaritat per a milers de clients. Aquesta decisió de l'entitat s'ha fet pública avui i emociona tot Espanya pel seu abast i rapidesa.

BBVA, reconeixent la gravetat de la situació, ha anunciat una línia especial d'ajuda per als més afectats pels incendis que assoten Galícia, Castella i Lleó, Extremadura i Astúries. La banca vol acompanyar els seus clients en aquests moments tan difícils.

BBVA dona el 'do de pit' després dels incendis a Espanya: 30 milions

La gran notícia és clara i molt positiva. BBVA ha obert una línia especial de finançament per un total de 30 milions d'euros. Aquesta línia està destinada a particulars, autònoms, pimes, explotacions agràries i ramaderes a les zones afectades pels incendis.

Incendi forestal de gran magnitud arrasant una zona boscosa durant la nit amb flames i fum intens

Els afectats podran accedir a aquesta línia de finançament sense pagar ni comissió d'obertura ni comissió de cancel·lació. A més, s'han dissenyat condicions ideals per facilitar la recuperació econòmica.

Entre altres avantatges, la devolució s'adapta a les necessitats, amb flexibilitat en els terminis, i s'ofereix la possibilitat d'una moratòria en el pagament del capital. Aquesta decisió de BBVA demostra el seu compromís i solidaritat amb els afectats.

BBVA Allianz habilita un telèfon específic per als assegurats afectats

El comunicat també destaca que BBVA Allianz ha habilitat un telèfon específic, el 911 74 96 20, per atendre els titulars d'assegurances de BBVA Allianz que hagin patit danys pels incendis. Aquest gest és un gest important per als clients assegurats, que podran rebre acompanyament directe i personal.

Una dona somrient sostenint bitllets d'euro amb el logo de BBVA a la cantonada superior dreta.

L'objectiu és que, des del primer moment, els afectats puguin resoldre els seus dubtes, tramitar els seus sinistres i comptar amb el suport necessari sense complicacions. L'entitat financera ha volgut transmetre un missatge rotund: estan al costat de qui està passant per un dels pitjors moments. Aquest acompanyament es tradueix en fets concrets, no només paraules.

Sensibilitat màxima de BBVA davant d'una tragèdia majúscula

Tant particulars com empreses o explotacions agràries poden rebre el suport financer necessari per reconstruir la seva vida i la seva activitat. Aquesta decisió i l'anunci del telèfon d'atenció reflecteixen una sensibilitat especial i una clara orientació a acompanyar qui confia en BBVA.

La combinació de solidaritat, condicions ideals, acompanyament personal i una línia especial de finançament per 30 milions d'euros reflecteix la ferma decisió de l'entitat. BBVA s'esforça per tornar la normalitat a les vides dels afectats, demostrant que banca i humanitat poden caminar juntes 

➡️ Economia

Més notícies: