Un home amb expressió de sorpresa en un centre comercial al costat d?un mapa d?Espanya amb una xinxeta groga.
CONSUM

Ni Maquinista, ni Splau: el centre comercial que ha sorprès tothom aquests dies

Un famós centre comercial de Catalunya ha confirmat una novetat que ningú no es vol perdre aquesta setmana

En els últims dies, un centre comercial de Catalunya ha generat una gran expectació entre els clients. La sorpresa ve d'un esdeveniment innovador, que ha capturat l'atenció de centenars de curiosos. Es tracta d'un mercat molt especial, que promet convertir-se en una experiència molt exitosa en les pròximes hores.

El lloc escollit és el Centre Comercial Carrefour de Tarragona, ubicat a l'Autovia de Reus. Aquest acollirà, entre el 7 i el 12 d'abril, un mercat de paquets perduts o no reclamats. L'esdeveniment, de l'empresa Suerte, ha guanyat molta popularitat últimament, perquè permet als clients aconseguir paquets d'empreses com Amazon.

Entrada d'un centre comercial amb un cartell que diu

El mercat de paquets perduts que ha arribat a Tarragona

El Carrefour Tarragona serà l'escenari d'aquest peculiar mercat, on els assistents podran comprar paquets la sorpresa dels quals es revelarà només en obrir-los. Cada paquet té un preu únic de 15 euros per quilo, cosa que afegeix una capa extra d'emoció a l'experiència. Els visitants tenen l'oportunitat de participar en una mena de "loteria", on el contingut del paquet és una completa incògnita.

El mercat estarà obert des de les 10:00 fins a les 22:00 hores, permetent que els interessats puguin acudir en qualsevol moment durant aquests dies. La proposta es caracteritza pel seu concepte d'atzar, perquè l'únic que els compradors saben és que el paquet té un valor determinat, però no el contingut que conté. Des de roba i utensilis fins a articles de valor, cada paquet és una capsa de sorpreses.

Una pila de caixes de cartró davant d'una botiga Carrefour.

Una estratègia comercial que maximitza els recursos disponibles

Més enllà de l'emoció de la compra, aquesta iniciativa té un clar objectiu comercial des de la perspectiva de l'empresa. Aquest esdeveniment és una forma d'optimitzar els recursos de l'empresa, alliberant espai per a nous productes. A més de maximitzar la rotació dels articles que, d'altra banda, estarien a l'inventari sense cap ús.

Com a tercera major propietat de centres comercials cotitzada a Europa continental, Carmila és l'empresa matriu de Carrefour Tarragona. S'ha centrat a transformar i millorar el valor dels centres comercials a França, Espanya i Itàlia.

Un centre comercial ampli amb sostre alt i decoracions acolorides, on diverses persones caminen i fan compres.

Aquesta iniciativa forma part de l'estratègia de Carmila per continuar impulsant la innovació en els seus centres comercials. Amb una cartera valorada en 5.900 milions d'euros, la companyia ha demostrat ser capaç d'oferir propostes diferents. Aquestes no només atreuen el consumidor, sinó que també ajuden a l'eficiència de la seva operació.

Aquest mercat, que combina la sorpresa amb una estratègia comercial eficaç, reforça el compromís de Carrefour Tarragona per oferir noves experiències als seus clients. A més, la iniciativa posa de manifest l'enfocament de Carmila per millorar contínuament el valor dels seus centres comercials. Sent un exemple de com adaptar les ofertes comercials a les necessitats actuals del mercat.

➡️ Consum

Més notícies: