
laSexta anuncia el retorn de Mamen Mendizábal amb nous casos de 'Anatomia de...'
laSexta ha donat la sorpresa amb els testimonis que participaran en la nova temporada de 'Anatomia de...'
Mamen Mendizábal tornarà molt aviat al prime time de laSexta amb nous casos d''Anatomia de...'. El canal d'Atresmedia ha arrencat la promoció de la tercera temporada del format, que previsiblement s'emetrà a la nit de diumenge. 'Anatomia de...' tornarà amb uns convidats de luxe, després de la baixada en audiències de la seva segona temporada fa un any.
D'aquesta manera, a la promo d''Anatomia de...' es poden veure rostres com Iñaki Gabilondo, Pedro Piqueras, Mercedes Milà, Guille Milkyway, Lobo Carrasco, Lorena Castell, David Fernández, Jose Antonio Camacho, Silvia Abril, Irma Soriano o Josep María Mainat. "Soc Mamen Mendizábal i això és 'Anatomia de...'", conclou la promo llançada per laSexta.
Per tant, 'Anatomia de...' torna amb una nova tanda de lliuraments en les quals reconstruirà moments que han causat gran impacte en la societat i el devenir de la història d'Espanya. Faran que l'espectador es replantegi el que va succeir realment. Utilitzant una narrativa true crime, el format de laSexta presentarà casos plens de girs inesperats i revelacions sorprenents que combina cada setmana entrevistes amb protagonistes d'intrigants històries, imatges d'arxiu inèdites i minucioses reconstruccions que tornen a posar en escena successos que mai van acabar de resoldre's.
Mamen Mendizábal presentarà de nou 'Anatomia de...', que indagarà en casos que van ser notícia en el moment en què van succeir, però dels quals no es van explicar tots els detalls. Amb investigació periodística i una posada en escena acuradament elaborada, buscarà la història darrere de la història juntament amb experts i amb testimonis dels propis protagonistes de les trames.

En audiències 'Anatomia de...' va ser un dels estrenes destacats de laSexta fa dos anys, superant en el seu preestrena el milió d'espectadors, juntament amb un 7,2% de quota de pantalla. En els seus deu lliuraments emesos va concloure líder davant de Cuatro, el seu competidor directe (1,2 punts de diferència) amb una mitjana del 6% i 776.000 espectadors. No obstant això, en la seva segona temporada va caure 1,5 punts de share fins a un pobre 4,5% i 566.000 seguidors, amb el seu mínim en un 3,6%.
Més notícies: