Adeu problemes: Vodafone acaba amb les queixes dels clients amb aquesta novetat
Vodafone té previst oferir un millor servei als usuaris amb aquesta decisió que ha adoptat recentment
Vodafone ha decidit fer un pas important per millorar l'experiència dels seus usuaris. En un sector on les incidències i problemes relacionats amb els serveis de telecomunicacions són força freqüents, l'empresa ha llançat una nova estratègia. Tot això per oferir solucions més ràpides i eficaces als seus clients.
Per a això crearà la seva pròpia filial especialitzada en la gestió de l'atenció al client. Fins ara, externalitzava alguns dels serveis relacionats amb l'atenció al client. Era un model que, encara que funcionava en molts casos, no sempre garantia la rapidesa i eficàcia que els usuaris demanen.
Les queixes sobre temps d'espera llargs, respostes poc satisfactòries i solucions lentes eren quelcom comú. Per resoldre aquests inconvenients, Vodafone ha decidit crear una societat pròpia dedicada a la gestió d'atenció al client. Aquesta filial, que porta el nom de VPlat, serà responsable de tota la gestió relacionada amb l'atenció al client.
Vodafone segueix els passos d'altres companyies
Aquest canvi està en línia amb el que altres companyies de telecomunicacions, com Digi o Jazztel, ja havien implementat. Aquestes empreses han demostrat que incorporar l'atenció al client dins de la mateixa estructura de la companyia pot ser una solució eficaç. Principalment per garantir que els usuaris rebin la millor atenció possible.
Ara, Vodafone segueix els seus passos, i amb la creació de VPlat, s'assegura que l'atenció al client estigui totalment integrada en el seu funcionament. Elimina, per tant, la necessitat de recórrer a tercers.
L'objectiu d'aquesta nova mesura és molt clar: agilitzar la resolució d'incidències i millorar la satisfacció del client. Els usuaris de Vodafone saben que, quan tenen un problema amb la seva línia o el seu servei, volen una solució ràpida. Aquest canvi permetrà als empleats de VPlat tenir un major control sobre els casos, sense dependre d'altres empreses o intermediaris.
L'impacte que tindrà aquesta mesura en la qualitat del servei és significatiu. Els clients ja no hauran d'enfrontar-se a llargs temps d'espera. Ni tampoc tindran la sensació d'estar parlant amb algú que no té tota la informació necessària per ajudar-los.
L'operador podrà centralitzar tot el procés, cosa que permetrà una major eficiència en la gestió d'incidències. A més, els clients sabran que estan sent atesos per personal que forma part directament de la companyia. Cosa que augmenta la confiança en el procés.
Un avantatge per als clients de Vodafone
Aquesta mesura també respon a una demanda creixent entre els usuaris de telecomunicacions: la necessitat d'atenció al client eficient i personalitzada. Vivim en una era en què la immediatesa és clau, i les telecomunicacions no són una excepció.
Els usuaris esperen respostes ràpides i efectives quan tenen un problema. I ara Vodafone podrà oferir una atenció més fluida i d'acord amb aquestes expectatives.
Més notícies: