Els clients de Vodafone diuen prou: no poden més amb això
Vodafone ha de fer alguna cosa amb immediatesa per evitar que els seus clients més fidels acabin marxant a altres operadors
Molts clients de Vodafone han expressat últimament el seu malestar pels preus que han de pagar pels seus serveis. Especialment aquells que porten anys sent usuaris fidels de l'operadora. Les queixes s'han multiplicat, i la raó principal és la diferència de preus entre els clients antics i els nous.
Un dels casos més comentats és el d'un usuari que, a través de la xarxa social X va decidir fer públic el seu desacord. Aquest client, després de més d'una dècada sent abonat de Vodafone, es queixa que ha de pagar més del doble que els nous clients.
En el seu tuit, pregunta directament a l'operadora. "Com pot ser que, portant més de 10 anys amb vosaltres, hagi de pagar més del doble que els nous clients", qüestiona. Aquesta és una queixa que, lamentablement, no és exclusiva de Vodafone.
Es repeteix també en altres companyies de telecomunicacions, on els usuaris antics veuen com els nous reben ofertes més atractives.
La publicació d'aquest client no va passar desapercebuda. En resposta, Vodafone li va assegurar que els agradaria revisar les seves opcions i ofertes personalitzades. El que podria indicar que la companyia està disposada a negociar per retenir els seus usuaris més antics.
La bretxa entre nous i antics clients de Vodafone
El que més molesta a aquests clients és el tracte desigual. Els nous usuaris poden accedir a preus promocionals i ofertes atractives. No obstant això, els clients que porten anys amb l'operadora veuen com les seves tarifes augmenten constantment.
És comú que, any rere any, Vodafone pugi les quotes sense oferir grans canvis o millores en els serveis per als clients antics. Això crea un sentiment d'abandonament entre els usuaris. Se senten atrapats en un sistema on són penalitzats per la seva lleialtat.
Els clients d'altres operadores també es queixen de la mateixa situació. Molts usuaris senten que les companyies prefereixen atreure nous clients amb preus baixos i descomptes. Per la seva banda, els que porten més temps pagant els seus serveis no reben cap compensació per la seva fidelitat.
Aquest tipus de pràctiques ha estat assenyalat com una de les principals raons per les quals alguns usuaris decideixen canviar de companyia. La falta d'ofertes personalitzades per als clients de llarga durada està fent que molts es replantegin la seva relació amb aquestes operadores.
La resposta de Vodafone davant les crítiques
Des de Vodafone, asseguren estar disposats a revisar les ofertes personalitzades per a cada client. No obstant això, aquest tipus de respostes estàndard no semblen ser suficients per calmar la frustració dels usuaris que se senten enganyats per la companyia.
La sensació general és que les operadores han de fer un esforç més gran per oferir preus competitius no només als nous clients. També als que porten anys confiant en els seus serveis. Les pujades de preus anuals són vistes com un abús per part dels abonats.
Més notícies: