Una dona amb cara de sorpresa, en primer pla, i al fons una botiga de Vodafone
SOCIETAT

La novetat de Vodafone que ha agafat per sorpresa molts clients a Espanya

Vodafone ha llançat una oferta molt atractiva a través de la seva marca low cost, que promet revolucionar el mercat

Vodafone sembla disposada a trencar el mercat amb la seva darrera promoció. La companyia ha llançat una oferta molt atractiva que ha enxampat per sorpresa molts dels usuaris. A través de la seva operadora low cost Lowi planteja una tarifa de fibra i mòbil per només 20 euros al mes.

Aquesta proposta es compon d'una connexió de fibra de 600 Mbps, 20 GB de dades i trucades il·limitades. Són uns preus especialment baixos, que busquen competir sobretot amb Digi, que ha esdevingut la firma dominant pel que fa a la captació de clients.

L'oferta de Vodafone estarà a disposició dels 10 milions de llars on l'operador tingui la seva pròpia fibra òptica o xarxa de cable. Els usuaris actuals de la marca britànica es podran canviar a aquesta tarifa. Però a canvi se'ls exigirà un període de permanència de 12 mesos.

Vodafone va a totes

El producte de Lowi rep la denominació de Fibra Fit, encara que també serà possible fer-se amb una versió superior. Per 28 euros es podrà gaudir d'un 1 Gb de velocitat i 100 GB de dades, mentre que per 33 euros elevaran les dades a 200 GB.

El gener d'aquest any Vodafone ja havia tret una proposta de tarifa per 29,95 euros amb els mateixos serveis. Però en qüestió de pocs mesos han decidit rebaixar-la fins als 20 euros. Per tant, l'estalvi arriba al 33% a la versió bàsica.

Muntatge d'un home usant un ordinador, un mòbil a la mà i en un marc la imatge de la companyia Lowi

Vodafone defineix el camí que cal seguir

Vodafone ha pres una mesura especialment agressiva que promet revolucionar el mercat de les telecomunicacions. Aquesta decisió arriba en un moment de gran importància per a la companyia, ja que en poc temps serà venuda a Zegona. Aquest fons d'inversió assumirà la marca a Espanya a canvi de 5.000 milions d'euros.

Aquesta firma ja ha avisat del paper que tindrà Lowi en el futur més immediat. Volen convertir-la en una marca de referència al mercat. Per tant, en aquesta nova etapa, Vodafone se centrarà més a captar usuaris de baix cost que a plantar cara a les operadores premium.

Després del moviment de Vodafone queda per comprovar si ara Movistar o Orange mouen fitxa i plantegen noves ofertes.

➡️ Societat

Més notícies: