Muntatge de fotos d'un establiment de Bonpreu i, davant, una imatge d'un senyor gran amb cara d'enuig
SOCIETAT

Un client de Bonpreu es queixa pel que ha passat en un establiment: ‘Una merda’

Bonpreu ja ha intentat solucionar el problema que ha tret a la llum un client d'un dels seus establiments

Bonpreu cuida molt la seva imatge i, per això, acostuma a contestar les queixes dels seus clients. La cadena fa molt èmfasi en la qualitat dels seus productes, però potser hauria de prestar més atenció a l'experiència que ofereixen a les seves botigues. I és que un dels clients de Girona s'ha queixat de la calor que es pateix en un dels seus locals.

Concretament, al Bonpreu de Santa Coloma de Farners, segons assenyala aquest client, l'alta temperatura és insuportable. En aquest sentit, la persona ha denunciat a través del seu perfil de X que anar a comprar en aquestes condicions “és una merda”. Tal com es desprèn de l'escrit, “s'arriba a una temperatura d'ebullició perquè no us dona la gana de posar l'aire condicionat”.

Bonpreu respon amb celeritat

Així mateix, assegura que amb aquesta pràctica, Bonpreu “converteix l'experiència d'anar a comprar en una merda”. De fet, assegura que tots els compradors comentaven el mateix i que el tema de conversa era la incomoditat patida. Sense trigar a donar una resposta, Bonpreu ha contestat assegurant que revisaran els fets.

La cadena de supermercats catalana demostra així que vol millorar l'experiència de compra als seus locals i evitar aquest tipus de queixes. Tot i que aquesta no és l'única queixa d'un dels seus clients. Una de les més sonades va tenir lloc fa unes setmanes quan una clienta va denunciar el nou servei de pagament del pàrquing. Una reclamació que s'ha anat repetint a les xarxes socials.

Altres queixes recents

Molts dels seus supermercats han fet un canvi al pàrquing, una novetat que ningú no s'esperava. Només deixen deu escassos minuts per aparcar el vehicle de forma gratuïta.

Des del servei d'atenció al client de Bonpreu van informar que hi ha una hora de franc si es gasta més de 18 euros. I dues si s'arriba als 40 euros. Una solució que segueix sense convèncer la majoria dels compradors, ja que consideren que aquest pagament és injust.

Per això, han advertit que no volen anar a fer la compra amb presses, per la qual cosa es decantaran per altres botigues amb altres prestacions. Caldrà veure si Bonpreu manté aquest tipus de condicions a les zones d'aparcament. O si, per contra, reconsidera la seva polèmica decisió.

➡️ Societat

Més notícies: